Tuddeli Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Men synes den er dyyyyr. Her varierer syklusene fra 27-35 dager, så har hatt litt problemer med å treffe EL. Er vel billigere å kjøpe et nøyaktig termometer og en haug med EL-tester. Virker bare så lettvint med fertilitetsmonitor. Og så ønsker jeg meg noe som varsler at EL nærmer seg i litt god tid... Mistenker at EL-testen hos meg blir positiv svært kort tid før EL, og da blir det vanskelig å legge inn aksjer dagene i forveien. Erfaringer?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har invister til 640 kr i uk. Gleder meg til og bruke den.
Tuddeli Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2010 Betydelig dyrere i Norge desverre....
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Hvis Persona Fertilitetsmonitor kan være interessant i stedet for CB, så har jeg en liggende som bare er brukt 1 eller 2 pp.. Med testpinner. Du kan få den ganske så rimelig Send meg en pm om det er interessant da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå