Gå til innhold

Bekymret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 10, tempet før jeg ble gravid og har fortsatt med det i graviditeten. Nå synker temperaturen... I dag var den VELDIG lav :( Stiger den til i morgen har jeg fortsatt et håp, men er den like lav som i dag eller lavere tror jeg nesten ikke dette går bra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men horfor temper du fortsatt? Har du noen andre tegn på at dette ikke skal gå bra??

Tror jeg ville tatt det med ro å ikke tenkt så mye på det...

Skrevet

I bruksanvisningen til Babycompen sto det at det anbefaltes å fortsette tempingen de 3 første mnd for å se at temperaturen holdt seg høy... :( Dersom den skulle finne på å stige igjen så skal jeg slutte! Er den lav også i morgen skal jeg prøve å bestille meg en privat ul... Det er grusomt å være bekymret. Sendte mail til de som selger BC i Norge og fikk til svar at jeg fikk be en stille bønn om at temperaturen steg til imorgen...

Takk for svar forresten!

Skrevet

Har brukt BC jeg også, men har sluttet nå..

Man blir jo bekymret av sånne meldinger :( Håper virkelig at tempen siger igjen og at du slipper flere bekymringer, for det er ikke noe.

Har tempen vært lav over flere dager da? Eller bare i dag? Man kan jo ha en og annen dag med temper som ikke passer inn i "skjemaet" om du forstår..

Skrevet

Det er i dag den har vært spesielt lav.. Ser en negativ utvikling de siste 4 dagene, men et stort fall fra i går til i dag.. Ja, jeg følte ikke tilbakemeldingen fra BC-"eksperten" hjalp på bekymringen! Nå er jeg så redd for at det ikke er noe liv lenger, at det er det temperaturen viser..

Skrevet

Huff, jeg mener sånt er grunn til å IKKE tempe etter positiv test jeg da, man kan jo bli paranoid av mindre! Håper det bare er falsk alarm. Jeg slutta å tempe den dagen jeg fikk positiv test, det gjorde jeg sist også. Er uansett merkbart varmere generelt, men har jo dager der jeg er mindre varm og omtrent bare sitter og fryser.

Skrevet

Ja, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde sluttet for en stund siden...

Skrevet

Ikke noe kjekt :(

Om du har mulighet ville jeg kanskje bestilt en privat time til ul... Hvor langt er du?

Skrevet

Jeg er 9+2..

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

Hvordan gikk det?? Håper alt er bra!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...