*lille blomst* Skrevet 2. januar 2011 #51 Skrevet 2. januar 2011 Hei At får opp graviditet i mars, fødsel i desember:) pendelen svarer meg greit når jeg spør om ting jeg absolutt ikke vet noe om, og helst om ting som kommer til å skje ser det ut som... Når jeg prøver på meg selv eller noen jeg har en formening om svaret på - da blir det mye usannheter og dobble svar (både ja og nei eller ikke noe) kan hende du må finne noe annet som pendel:) Lykke til med prøvingen!
*lille blomst* Skrevet 2. januar 2011 #52 Skrevet 2. januar 2011 takk for tilbakemeldingen HelloKitty! Tror det blir lettere når man får øvd seg litt ja:) får opp jente nå iallefall:) Lykke til med graviditeten!
Tieran Skrevet 2. januar 2011 #53 Skrevet 2. januar 2011 Kjenner til det der med pendelbruken.. Den er ganske ustabil siden den lett blir påvirket av mine tanker. tester jeg den ut på meg selv får jeg enten det svaret jeg håper på eller frykter ;o) Kan du se noen graviditet på meg da? Og evt kjønn?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #54 Skrevet 2. januar 2011 Ja den er sånn her også, for alt som gjelder meg blir feil - men hadde jeg jo fått svar på alt så hadde jeg jo hatt det helt perfekt og det hadde blitt kjedelig i lengden ;-) MEN jeg finner faktisk at den hjemmesnekra pendelen min fungerer mye bedre enn den kjøpe og som deg når jeg ikke har peilig på svaret og det ikke er noen følelser innvolvert fra min side :-) Som f.eks jeg kan ikke spørre om noe ang mine x'er eller barn osv :-) Da sier du det samme som zazzy så dette blir spennende :-) Takk for at du tok deg tid lille blomst :-) Klem At....
*lille blomst* Skrevet 3. januar 2011 #55 Skrevet 3. januar 2011 Hei Tieran! får opp graviditet i mai, fødsel i februar 2012:) får klart og tydelig at du får gutt! Lykke til!
Tieran Skrevet 3. januar 2011 #56 Skrevet 3. januar 2011 Takk skal du ha ) Jaja, sambo og jeg får fortsette med øvingen noen måneder til da ;o) Jeg har også hatt en følelse for gutt, men har ikke turt å stole på meg selv siden jeg tenker at det sikkert bare er fordi navnet hans er klart ;o)
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #57 Skrevet 3. januar 2011 Hei:) Du må gjerne prøve deg på meg:) 1. Er jeg gravid nå? 2. Hvis ikke, ser du noe graviditet hos meg i nærmeste fremtid? 3. Har jeg PCOS? Hehe, tenkte jeg skulle komme på mer å spørre om, men er egentlig bare det som står i tankene mine i det siste:p Jeg: 28.03.89 På forhånd takk:)
*lille blomst* Skrevet 3. januar 2011 #58 Skrevet 3. januar 2011 Hei Kicam Begynner med deg i kveld, du var tross alt først ute;) 1. får faktisk opp at du er gravid nå. blitt det i des 2010. Får opp at lille i magen muligens kommer litt før tiden. fødsel i august... 2 er vel ikke nødvendig å svare på;)men ang kjønn: får opp Gutt! 3. nei, det har du ikke Håper det stemmer! klem:)
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #59 Skrevet 3. januar 2011 Hei:) Jeg håper virkelig at det stemmer:) Nå blir det ekstra spennende å ta testen:) Jeg har dessverre PCOS, men håper du har riktig ang. graviditeten:) Tusen takk for at du så på meg:) Stor klem!
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #60 Skrevet 3. januar 2011 Stemmer forsåvidt at jeg ble gravid i desember, hadde nemli el i nyttårshelga, så hadde vært veldig gøy hvis du har rett nå Tusen takk nok en gang:)
Kicam Skrevet 3. januar 2011 #61 Skrevet 3. januar 2011 Hei igjen:) Beklager mas, men bare lurer på om du kunne se om det forekommer noen problemer under det forhåpentlige svangerskapet? Med atnke på PCOS`n.. Men siden du ser at det blir tidlig august og at det er en gutt, så så du vel kanskje ikke noen problemer..? Klem
zassy☆ Skrevet 3. januar 2011 #62 Skrevet 3. januar 2011 Takk for at du så mer på meg, og ja har lest det du skrev ovenfor også, skjønner at du helst ikke ønsker desemberbarn, men skjønner ikke at du greier å vente hvis dere gjør det hehe. Håper du har rett ang jobbtilbud og at jeg blir fornøyd, har søkt i en eeeevighet nå, begynner å miste motet litt, og nå er det jo ekstra viktig å få seg noe helst snarest! Spennende med kjønn, føler jente selv, men mange har spådd gutt på meg så blir forvirret Hjertelig takk igjen!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2011 #63 Skrevet 3. januar 2011 Når blir jeg gravid? evt. fødsel? 28.05.84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå