Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #26 Skrevet 31. desember 2010 Hei Kristina! 1. nei, ikke type... men får opp at du er forelsket, tror det skjer noe positivt rundt dette tidlig i 2011:) 2.får opp at du bor sammen med en venn 3.rødt hår, halvlangt 4. lappen har sterk positiv energi. får opp at du klarer det i mars Ser du graviditet hos meg? *blomst*
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #27 Skrevet 31. desember 2010 Er jeg gift? Hvilken farge på håret? Hvor mange søsken har jeg? Hvor har jeg bodd? 28.05.84
nytt bøllefrø i okt Skrevet 31. desember 2010 #28 Skrevet 31. desember 2010 hei blomst ja jeg er gift ikke gravid, men får håpe før juli. håper at det ble kluss i såpingen så det er gutt jeg får;) for har tre jenter.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #29 Skrevet 31. desember 2010 Hei Fomle med 2 prinsesser 1. får opp en liten hund 2. ja, gift 3. får opp naturlig blond, men også blond farge eller stiper 4, brunt hus 5. får opp to barn, jenter. men kan hende underbevistheten spiller meg puss pga navnet ditt;) 6. ikke gravid nå. ser graviditet i 2011 *blomst*
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #30 Skrevet 31. desember 2010 hehe, da får vi håpe på kluss i spåingen ja! ikke så lett dette her, får veldig tydlige svar - men kan hende jeg trenger mer trening for å få opp svarprosent på rett spådd;) *blomst*
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #31 Skrevet 31. desember 2010 Hei 28.05.84 får opp kjæreste, ikke gift eller samboer.... (Får tydelig nei på type, men på kjærstest og dame får jeg JA.) brunt hår, frisyre - kort (ikke helt kort) 2 brødre midt norge og østlandet... Blandt annet Bergen, porsgrunn, drammen... er nok flere steder også... Håper noe stemmer! *blomst*
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #32 Skrevet 31. desember 2010 Jeg har ikke kjæreste. Jeg har brunt hår, litt nedenfor skuldrene. 2 søsken østlandet 28.05.84
kaos83 Skrevet 31. desember 2010 #33 Skrevet 31. desember 2010 blomst har en liten hund nei forlovet.. ikke naturlig blond, men bleket hår. hvitt hår 2 jenter syns du er flink jeg:) klem
*lille blomst* Skrevet 31. desember 2010 #34 Skrevet 31. desember 2010 takk fomle med 2 prinsesser:) Prøver meg frem fremdeles;)
Mamma til en<3 Skrevet 1. januar 2011 #35 Skrevet 1. januar 2011 Har type Bor forsatt med foreldrene mine, men har vært MYE snakk om å flytte med en vennine Har brunt hår. langt. Så ikke noen riktige av de, men har vært veldig mye snakk om å flytte sammen med en vennine, iallefall i 1 & 1/2 år, så kan jo kanskje være derfor du fikk det opp? Om jeg klarer lappen i mars hadde vært kjempe knall.. flere som har sagt ca rundt den tiden februar-april, men de fleste har sagt mars. så håper det stemmer:) Takk for at du tok deg tid:) Orker dessverre ikke se på deg akkurat nå pga sliten etter igår, skjedde veldig mye, så ganske sliten. men skal se på deg så fort jeg orker, skal se om jeg har tid og orker i kveld ellers skal jeg prøve å få sett på deg i morgen
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. januar 2011 #36 Skrevet 1. januar 2011 Her har du en utfordring til Hvor mange barn har jeg? Har jeg katt eller hund eller begge deler? Hvilket yrke har jeg? Hvilke farge er det på huset mitt? Ligger det i skogen eller ligger det i et byggefelt? Så hadde det vært spennende om du ser en graviditet på meg i når fremtid:)) Jeg er født 150576
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #37 Skrevet 1. januar 2011 Bruke du bare magefølelsen eller andre hjelpemidler når du spår? Skal vi se, noen tips..det er vel bare å øve og å bli mer og mer komfortabel med intuisjonen sin, lære seg å stole på det en får opp, enkelte er likevel flinkere enn andre har jeg merket, har kanskje en velutviklet intuisjon allerede, men jeg tror alle kan trene seg opp til å "se" med annet enn bare øynene Finn den måten som passer for deg, selv er jeg veldig komfortabel med tarotkort da det er det jeg har gjort i mange år, men når jeg "tør" å prøve uten ser jeg at jeg mange ganger har truffet da også, men føles liksom tryggere med kortene mine Ønsker deg lykke til videre! Hvis du har lyst kan du få øve deg på meg også? Har jeg husdyr? Er jeg lav eller høy? Er jeg allergisk mot noe? Er jeg gravid eller når blir jeg det?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #38 Skrevet 1. januar 2011 Hei vil du prøve meg også??? Hvor gammel er jeg ca? Hvor mange barn har jeg? Er jeg gravid nå? Hvis jeg er gravid hvilket kjønn er det? Hvilken farge har vi på huset vårt? Hårfarge? Skal gi deg tilbakemelding! :-) HelloKitty :-)
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #39 Skrevet 1. januar 2011 Hei! Takk for utfordringen! 2 barn ikke katt. en mellomstor hund yrke er vanskelig med min metode, men får opp kontor og jobb med barn, også positivt svar på helsesøster.... får opp hus i skogen, Ikke byggefelt... får opp brunt hus, rød låve får opp graviditet i februar 2011, om alt annet skulle være feil så håper jeg iallefall dette stemmer;) Lykke til ! godt nyttår:)
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #40 Skrevet 1. januar 2011 Hei zassy☆! Så koselig med svar på hvordan noen andre gjør det! jeg vet ikke helt hvor god intuisjonen min er, har ikke vært klarsynt eller sånt. men er åpen for og interessert i det mellom himmel og jord som vi ikke nødvendigvis kan bevise. Hatt en del opplevelser:) Bruker pendel, og får veldig tydelig ja/nei svar, men dette begrenser selvfølgelig litt... kan hende jeg hadde svart mer rett på feks husfarge eller andre spm som hvilke yrke eller bosted folk har om de hadde gitt feks fem alternativer eller noe... Da slapp jeg "lete" blandt hundrevis av muligheter. syns det går litt lettere etterhvert som jeg prøver. På spørsmål om graviditet får jeg veldig tydelige svar - men vet jo selvfølgelig ikke om de er rett før senere;) Aldri prøvd tarot kort... har vært borti gudinnekort (ikke spåing) som var veldig morro, også andre situasjoner at ting virker "bestemt" for folk, eller at ting i ettertid hendte med rett person osv... Har jeg husdyr? - ja, får opp katt og papagøye ?? Er jeg lav eller høy? - Høy, mellom 1,70 - 1,80 et sted:) Er jeg allergisk mot noe? - ja, får iallefall opp pollen Er jeg gravid eller når blir jeg det? Jeg får opp gravid des 2010 og termin sept 2011 jeg. så ifølge pendelen min er du gravid nå! Venter du på ikm nå?? spennende å se videre! kan du se graviditet på meg? evn når?
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #41 Skrevet 1. januar 2011 denne var til ♥(¯`°•.¸Skal jeg?¸.•°´¯)♥
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. januar 2011 #42 Skrevet 1. januar 2011 Dette passet godt Det stemmer at jeg har to barn. Har en berner sennen, men også en katt. Jeg er lærer, så denne stemte også godt! Brunt hus i skogen, men har ikke låve (men et lite uthus i tillegg, det er brunt) Håper du får rett på det siste også ) Godt nytt år til deg òg!!
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #43 Skrevet 1. januar 2011 Hei HelloKitty! Hvor gammel er jeg ca? - får opp at du er 30, fyller 31 i 2011 Hvor mange barn har jeg? -2 barn. gutter Er jeg gravid nå? - nei, men ser graviditet i fremtiden, tror du får flere barn Hvis jeg er gravid hvilket kjønn er det? - når du blir gravid neste gang får jeg opp jente... Hvilken farge har vi på huset vårt?- har dere fler hus? får opp et gult m/hvitt hus og ett Rødt m/hvitt... muligens barndomshjem el hytte... vet ikke helt her... Hårfarge? - brunt pr i dag, men kjennes som om du iallefall har prøvd blond/vært blondere før... på forhånd takk for tilbakemelding:)
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #44 Skrevet 1. januar 2011 Hei ♥(¯`°•.¸Skal jeg?¸.•°´¯)♥! Så morro! berner sennen kan jo havne i både mellom og stor hund klassen, så den er jeg fornøyd med:) Så koselig med brundt hus i skogen, veldig gøy å treffe på det! Krysser fingrene for graviditet for deg! si ifra hvis det stemmer!
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #45 Skrevet 1. januar 2011 Takk for at du tok en titt Pendel har jeg selv dårlig erfaring med, vet ikke hvorfor, vet mange bruker det, men jeg har ofte fått feil på det :/ Så til spørsmålene: Jeg har ikke husdyr Jeg er lav Jeg har allergi, pollen ja Gravid: Vet ikke enda, ikm i går, men negativ test, tror selv jeg ikke er det enda, men skal si fra hvis du fikk rett Spennende uansett at du fikk det opp!! Virker vanskelig å spå slik du gjør nå, skjønner at du synes det er "lettere" å si om noen er gravid eller ikke, eller se på ja/nei spørsmål for det synes jeg også er enklere enn å se fargen på et hus f.eks, men så får jeg gjerne opp mer følelsen rundt en situasjon og slikt, og kan ikke "spørre kortene" om så konkrete ting som farger og slikt. På deg er det april som utpeker seg, får guttefølelse, ser også en feiring, men mulig du feiret nyttår i går f.eks? Prøver du allerede? Får opp at noe "skjer" og så blir du gravid med en gang, det kunne f.eks være at dere bestemte dere for å prøve, eller tar en annen bestemmelse/beslutning. Lykke til
*lille blomst* Skrevet 1. januar 2011 #46 Skrevet 1. januar 2011 Hei igjen! Skjønner hva du mener i forhold til pendel, liker den godt i forhold til det med spm om graviditet... får veldig spontane og tydelige svar, håper at noen av de viser seg å være rett. det jeg syns er vanskelig med mange av de andre spørsmålene er at folk kan tenke på, ha barndomsminner om, ha folk i nærheten av seg som osv... som forstyrrer svarene... Noen av de er veldig vanskelige å tolke riktig... tror nok det er lettere å "se/spå" fremtiden enn nåtiden så lenge man ikke er "klarsynt".... ??? Jeg kommer til å fortsette å prøve, men testingen som jeg har gjort i denne tråden tar mye tid og krefter uten at jeg nødvendigvis styrker troa på egne evner. så blir nok ikke så mye av det fremover... Ang egen graviditet, vi har prøvd siden august uten resultat foreløbig... vurderer å utsette prøvingen om en mnd eller to hvis vi enda ikke har lykkes, fordi vi helst ikke vil ha desemberbarn... så da ville vi jo begynt igjen med prøving i slutten av april eller mai.. kanskje det du ser? Takk for at du så for meg! Lykke til med ikm!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #47 Skrevet 2. januar 2011 Tilbakemelding fra HelloKitty! Jeg er 43 Har 5 barn Er gravid vet ikke 100% sikkert kjønn, men så jordmor mente hun så kjønnslepper..... Huset vært var sennepsgult/grønt da vi kjøpte det, men malte det rødt like etter.... Har lyst hår, har kanskje vært litt blondere før men striper det litt i lyse nyanser. Ikke lett å være nybegynner har snust litt på dette selv og prøvd å stole på den 6 sans så vet det ikke er lett.... men beundringsverdig at dere prøver og vil utvikle deres evner på å spå oss som spør! :-)
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 #48 Skrevet 2. januar 2011 Du fikk jammen rett på meg, fikk positiv test i dag Flink er du!! Har du lyst å se om det kommer noen jobbtilbud min vei i nærmeste fremtid også? hehe Og hvis du har lyst å se på om det blir jente eller gutt Takk for at du så på meg, og skjønner hvis du ikke orker mere Klem!
*lille blomst* Skrevet 2. januar 2011 #49 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så mye zassy! Kjempe gøy å ha rett også! hehe svarte deg lenger opp i tråden ifht metode og det du spådde om meg, vet ikke om du så det? Prøver på de andre spørsmålene dine nå jeg:) får opp jobbtilbud i februar, og at du blir fornøyd med tilbudet... får opp at du har jente i magen:) gratulasjonsklem til deg!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #50 Skrevet 2. januar 2011 Kan du prøve på meg da? Ser du noen graviditet? 08.11.70 Jeg synes også du er flink, min pendel liker meg ikke så den er lagt bort for makan til løgnhals ;-) At....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå