Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Del Skrevet 27. desember 2010 Mistet min lille spire i uke 8, i slutten av april.... Hadde litt sporblødning i en ukes tid, noen dråper her og der... Oppsøkte legevakt en fredag ettermiddag, da jeg begynte å få mer smerter, og økende blødning. Ingenting å gjøre, sa legevakt, og sendte meg hjem. Jeg gråt hysterisk. Samme skjedde igjen på lørdag. Like hysterisk. Mandag fikk jeg komme til fastlegen, og tirsdag fikk jeg komme på gynekologisk poliklinikk for en sjekk. Fosteranlegg, men ikke noe lite bankende hjerte... Ble sendt hjem for å la naturen gå sin gang... Og det gjorde den... Når skal man komme seg etter noe sånt? Når skal smerten avta? Det gjør like vondt, føles like jævlig... Og samtidig så føler jeg at jeg ikke har rett til å føle det sånn, da jeg " bare " var i uke 8... Enda verre blir det av at jeg ikke har klart å bli gravid igjen, enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142712706-n%C3%A5r-skal-det-slutte-%C3%A5-f%C3%B8les-s%C3%A5-s%C3%A5rt-vondt-og-j%C3%A6vlig/
bibbi@ Skrevet 28. desember 2010 #2 Del Skrevet 28. desember 2010 Sorg er individuelt, så bare gi deg selv tid og ikke tenkt på hva "andre" tenker. Det er sårt, det er vondt, og det må man bare igjennom. Og den reisen kan til tider være ensom. Jeg har etter to MA'er isolert meg veldig, og har funnet en trygghet i det, selv om jeg egentlig vet at det beste er å møte folk, snakke om det, og kjenne på det som er vondt. Uansett- gi deg selv tid.. Og det er klart at alt blir verre når man ikke blir gravid igjen. Hang in there! Noen ganger trenger nok kroppen litt ekstra tid etter noe sånn. Men jeg lover deg - du blir gravid igjen. Og da er det din tur til at alt skal gå bra. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142712706-n%C3%A5r-skal-det-slutte-%C3%A5-f%C3%B8les-s%C3%A5-s%C3%A5rt-vondt-og-j%C3%A6vlig/#findComment-142715489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå