Gå til innhold

strippes

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal strippes i morgen....... 5 dager før termin. veldig spent på om noe skjer, hadde rier natt til søndag men de dabbet av..... ble så skuffa!!! bank i bordet for i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til :-) min fødsel startet etter stripping så... men det gysla vondt da :-(

Skrevet

Spennende! Men bare lurer på en ting. Hvorfor skal du strippes før termin? Er det noe du har bedt om, eller har jordmor anbefalt deg det?

Ønsker deg uansett lykke til!

Skrevet

Hva er stripping og hvorfor gjør man det?

Skrevet

jeg ble strippet 22.12 og i dag. Hatt vonde maserier etter begge, men ikke noe å julbe for. I morra legges jeg inn for i gangsetting 9 d. før termin pga preklampsi.

Strippingen var syk vond, men pustet rolig og hun tok en pause midt i.

Lykke til!

Skrevet

diskuterte det med jordmor og fikk det på grunn av enorme hevelser i kroppen....... store problem med å bevege meg.

takk for alle gode ønsker, krysser fingrene for i morgen.

Skrevet

stripping er at jormor eller lege tar to fingre in i kjeden og tvinger opp åpningen til livmoren for å hjelpe igang prosessen......

er for de som er i fare for å gå overtid eller som allerede er på overtid somregel....

Skrevet

å spennede. Jeg skal også strippes på fredag. Fortell hvordan det gikk i morgen da :)

Skrevet

å har eg vert hos jordmor å det var et skuffende besøk.....

fikk beskjed om at livmorstappen låg litt for langt bak så hun nådde ikke til, kunne ikke en gang sjekke om jeg hadde litt åpning.

så da sitter jeg her igjenn å aner ikke om det er noe framgang eller noe, kjedelig!'

er 39+5 i dag

har så ikke lyst å gå overtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...