Lullunutu Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Har nå 86 dager igjen til ulterminen, og har akkurat kommet meg inn på 3. tri :-) Har hatt mye å se fram til nå mot jul og føler tiden har gått fort til nå, mens etter jul vil jeg tro det begynner å slakke av og at dagene kommer til å bli lengre.. Skal på ny ul uke 32, 19. januar, så har ihvertfall det å se fram til i første omgang :-) Ellers så tror jeg at det blir brukt litt tid på å ordne babyalbumet til vår førstefødte på 2 år, og kose meg mest mulig sammen med han og samboer mens vi enda bare er 3 :-) Er 100% sykemldt.. Hva skal dere andre fylle tiden med framover?
hmmm? Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 hei hei, jeg er også "ny" her inne. 85 dager igjen jeg føler at tiden har gått så ufattelig fort frem til nå og tror ikke det kommer til å sakke av etter nyttår heller. Jeg går siste året på maskin ingeniør, så har mer enn nok å ta meg til både før og etter fødsel Vet at det ikke er kjekt å være sykemeldt, men jeg skulle gjerne ha byttet med deg nå. Ligger 1 år bakpå med albumet til 2 åringen så skulle gjerne hatt litt tid til å fylle det ut :oP hehe.. Jeg har også en gutt fra før født i mai og venter nå en jente i mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå