Gå til innhold

Ene ballesteinen mye større enn den andre.. normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under bleieskift i sta oppdaget jeg at høyre siden på ballen er MYE større enn venstresiden... 3 ganger større ca.. kan nesten se ut som en liten avlang vannballong ... synes nesten det så litt blått ut også..

Er dette normalt?? kan ikke si det har vært slik tidligere.. skal snart på 6 ukers kontroll... virker ikke som mini plages.. men jeg ble litt i tvil på hva dette kan være...tenkte på vannansamling eller noe...

Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår hadde pung brokk på den ene siden. Når vi tok på han på lysken så kom det en væske lyd og vi kunne trykke brokket inn igjen..Er ikke sikkert det er det sønnen din har, men kunne jo minne om det! Kanskje være lurt å la en lege eller helsesøster ta en titt?

Skrevet

Jeg tenkte litt på at det kan være det.. Men er ikke pungbrokk lyskebrokk som bare har gått videre ned i pungen? og ville vi ikke da sett noe hevelse eller noe i lysken?

Skrevet

Det høres ut som det kan være vannbrokk. Det er noe som i de fleste tilfeller går over av seg selv. Si fra på neste kontroll hvis det ikke vises akkurat under undersøkelsen - vannbrokk kan komme og gå litt.

Eldste min hadde vannbrokk svært lenge, og så fikk han lyskebrokk i tillegg, så han ble operert da han var to år (lyskebrokk opereres alltid på barn), og fikk da fjernet begge brokkene.

Skrevet

er vannbrokk vondt for de små?

jeg har time på hs i morgen, så jeg skal spørre da.. takk for svar:)

Skrevet

Som regel er ikke vannbrokk vondt eller ubehagelig. Lyskebrokk kan være, men vår hadde ikke noe ubehag av verken den ene eller andre typen brokk, heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...