Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Har jeg gjort noe dumt? Bør jeg stikke fingrene i halsen og kaste opp?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Er også høygravid og jeg hadde ikke brydd meg. Lurer på om du er et forumstroll jeg..eller veldig hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Nei forumtroll er jeg ikke. Skrev bare HJELP fordi jeg ville teste om jeg fikk fortere respons da. Gomlet i meg flere biter som jo inneholder likør-greier, men det står jo ikke på eska om det er alkohol i eller ikke. Satser vel på at det ikke er alkohol i dem da. Men føler meg ikke helt trygg. Føler meg faktisk veldig dum som ikke tenkte før jeg stappet i meg.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Det skal stå på eska om det er alkohol i. Så du kan ta det helt med ro og spise fler;)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Det er alkohol i likør, det er alkohol i likørsjokolader. Allikevel, spis og kos deg, mengden er så liten at det er helt ufarlig.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Herregud er det mulig å være så hysterisk ? Sjokoladen er nok verre for kroppen din enn den minimale mengden alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå