djuning Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Vi er en prøver og jeg klarer jo da aldri å ligge unna tester. Jeg tok en test i går som var negativ, men på morningen i dag tittet jeg på den, og var plutselig positiv? Hva skjer med det da? Og dette er et kjent merke Clareblue. Tok nå en ny test. 2 stk. for sikkertskyld. En digital og en vanlig i samme merke. Den digitale visste IKKE GRAVID mens den vanlige viste meg + Noen her inne som har opplevd dette?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Detta har ikke jeg opplevd. Men den du fant om morgon kan bli posetiv og det står i bruksanvisningen.
djuning Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2010 Så du mener at testen ta viser at JEG ER GRAVID? For jeg leste i bruksanv.at man ikke skal lese av testen etter 10.min. Andre her inne som har opplevd dette da?
djuning Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2010 Dytter det opp for å se om jeg får noe mer respons...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå