Gå til innhold

Noen som har født på Lillehammer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tutt1-2-3!

jepp! Har født på Lillehammer 2 ganger, og har ikke noe vondt å si om verken føde- eller barselavdelingen! Har jo heller ikke noe å sammenligne med da.. ;)

Eneste "negative" måtte være sist gang, da jeg liksom ble "glemt" av personalet på barsel! Jeg var i super form etter fødselen, og ammingen kom i gang med en gang, så jeg greide meg utmerket selv med babyen min. Og dårlig bemanning der akkurat da (mye sykdom), kombinert med veldig mange som strevde med mye etter fødsel, falt vi liksom litt gjennom vi som "greide oss selv". Babyen min ble ikke stelt av barnepleier (for å sjekke hørsel og sånn) før jeg hadde mast litt om at de kanskje burde gjøre det den dagen jeg skulle dra hjem! ;)

Men egentlig har jeg ikke noe å utsette på Lillehammer! :)

Hei, jeg fødte på Lillehammer for 3 år siden, og skal dit igjen om ca tre måneder. ;) Jeg var stort sett veldig fornøyd, følte meg godt ivaretatt. Eneste var at det var litt kaos på barsel, fødte i romjula hvor det er mindre bemanning i utgangspunktet, samt at det var en del spesielle tilfeller der da. Var litt som Tutt1-2-3 beskriver det egentlig, MEN summa sumarum; jeg var veldig fornøyd, og var aldri i tvil om at jeg skulle dit denne gangen òg, enda jeg like gjerne kan velge Elverum el Gjøvik.

Hi hi hi....;-)

Jeg skal jo også føde på Lillehammer min kjære veninne! :-)

Og du vet at jeg synes at jeg synes at Lillehammer har en helt topp føde og barselavdeling, jeg vet jo ikke noe om Gjøvik da....:-)

Litt dumt at vi ikke har termin samtidig det hadde vært koselig å ha vært der samtidig! :-)

Takk for besøket, håper dere kommer oppover igjen snaart! :-)

Klem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...