Endeligmamma<3 Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har testet klart positivt i dag for første gang i mitt liv!!!! Jeg sitter her og tårene renner, samtidig som det ikke går opp for meg i det hele tatt! Jeg har vanskelig for å tro det...men jeg har nå tatt 4 tester både digital og vanlig og alle sier at jeg er gravid:-) Jeg har vanket på BIM siden 2005 fra håpefull på "bligravid", til "slitere" og nå på assistert befruktning de siste to årene. Har vært gjennom 5 AIH behandlinger, 4 ICSi og to frys.. dette var vårt siste forsøk- der vi kun fikk ett egg som var brukbart!! Kjære gullegg nå må du klamre deg fast!! Det har vært en tøff vei dette, men nå er jeg glad vi ikke ga opp! Tørr ikke juble helt ennå, men håper jo at dette skal gå veien for oss! Ønsker alle dere tøffe damer her inne LYKKE TIL, må det bli et nytt og fruktbart år for oss alle!
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 ååååå!!!!!!!!!! gratulere så mye! fantastisk! herlig med slike glanyheter.
lykke i 2011? gravid!! Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Så fantastisk nyhet! Gratulerer så mye!! Håper alt går bra fremover nå! Gratulerer igjen!
Endeligmamma<3 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2010 Tuuuusen takk, jeg er så glad:)
TanteTroll Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Åååååå - det var koselig å høre:-) Gratulerer så mye!!!!
Håpefull38 Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Fantastiske nyheter!!! Gratulerer så masse med liten spire og lykke til videre i svangerskapet! Nyt lykkerusen:-)
livk (nr.3 på vei) Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer så mye! Så kjekt å høre at du endelig har klart det. Har fulgt med deg her inne en god stund nå! Det er så godt å høre om positive prøver. Må si vi har noe til felles i dag. Jeg fikk også positiv test i dag. Vi var så heldig å få en jente ved hjelp av prøverør i januar i år og vi trodde ikke vi skulle få flere barn. Vi har i tillegg ei på 6 som vi fikk naturlig. Men under skjer og vi har klart det på egen hånd igjen. Så her sitter jeg helt sjokket og skal ha barn igjen 19. august. blir bare 1 1/2 år mellom de. Igjen gratulerer så mye
mamamia Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Så fantastisk hyggelig at du enedelig har blitt gravid. Det fortjener dere VIRKELIG etter så mange forsøk. Jeg gleder meg masse med dere. Lykke lykke til fremover!
Endeligmamma<3 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. desember 2010 Tusen takk alle sammen.-) livk gratulerer såå mye du også- så utrolig kjekt!!
Endeligmamma<3 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2010 Takk mamamia...og du har også blitt gravid?? Gratulerer du også- koselig at vi er flere:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. desember 2010 #11 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer og velkommen etter!!!!
caramello Skrevet 27. desember 2010 #12 Skrevet 27. desember 2010 GRATULERER SÅ MASSE Lengter84!!)))))For en utrolig kjekk julegave:)Blir helt rørt her jeg sitter..dette har dere virkelig fortjent og det viser at det er håp bare en ikke gir opp:)Håper jeg kommer etter:) Har du gjort noe annerledes med dette forsøket iforhold til dine tidligere forsøk?Noen råd å komme med til en desperat prøver:p?
Meg1972 Skrevet 28. desember 2010 #13 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer så mykje! :-) Dette var vel fortent etter mange år som slitar! Ynskjer alt godt for deg og spira i magen og måtte dette gå rette veien i 2011 slik at det resulterer i eit lite nurk! Kos deg vidare!
Endeligmamma<3 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2010 Tusen takk Meg1972*gravid*- Gratulerer selv og ønsker deg lykke til:) Caramello så hyggelig..tusen takk! Ååå jeg håper sånn på at du blir gravid nå på nyåret! Er du i gang med sprøyter? Det jeg har gjort annerledes er rett og slett å gå på blodfortynnende sprøyter (Klexane). Jeg fikk påvist at jeg muligens har Lupus antikougalant og det betyr at at Klexane kanskje har gjort blodtilstrømningen i livmoren bedre:) Men jeg vet jo ikke om det var derfor.... Ellers har jeg tatt det rolig og prøvd å tenke positivt, spise vitaminer (c,e,d,b og folat) og har også prøvd å drikke mye vann og spise sunnt- men sklei jo litt ut i juletiden:) Lykke til!!
caramello Skrevet 28. desember 2010 #15 Skrevet 28. desember 2010 Det er jo bare helt FANTASTISK!!! Tenk at du er GRAVIIID Lengter84:)))))) Etter alt du har gått gjennom så satt endelig spiren..helt fantastisk:) Jeg er så utrolig glad for at du endelig lykkes,kjenner det gir meg masse nytt håp:)) Jeg er igang med spray og begynner på sprøyter 11 jan.Jeg skal prøve klexane og prednisolon dette forsøket:)Spiser vitaminer og folat så jeg får bare krysse fingrene.Blir kjempe spennende:) Ønsker deg en fin og spennende rugetid Lengter84 og et riktig godt nytt år:)) Klem
Endeligmamma<3 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2010 Ja, jeg er så takknemlig for å endelig få oppleve dette:) Så herlig at du er i gang og at du har troa! Jeg skal tenke gode tanker... flott at du skal gå på klexane og prednisolin. Nå skal det bli din tur også! Hold oss oppdatert da:) Lykke lykke til!! klem og masse babystøv sendes din vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå