Gå til innhold

Murringer og vond korsrygg..., kynnere eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3, har tilnærmet 5 uker igjen. Har hatt mange kynnere i begge de to forrrige svangerskapene, de har til tider vært vonde. Men nå føler jeg (er jo vanskelig å huske) at de er annerledess. Har siste uken hatt murringer i "mensmagen" og vond korsrygg (som v mensen). Ikke noe regelmessig, men kommer noen ganger i løpet av dagen. Har gått 11 og 13 dager over tidligere, så regner jo ikke med at noe er i vente i den nærmeste fremtid.

Lurer på om dere opplever kynnere på samme måte?

Synes tidligere at kynnerne kjennes mer over hele magen enn rundt dette beltet, men det varierer vel fra svangerskap til svangerskap...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ingen? :/

Skrevet

Jeg er jo ikke like langt på vei som deg da siden har 12 uker til ul terminen å ca 9 uker til min egen termin, men plages selv med murringer, harde kynnere å småvondt i korsryggen.

Er sterkt plaga av bekkenløsning å jeg da så det kjennes ekstra godt kan man si :)

Til meg så strammer magen seg til gangs å jeg kjenner et skikkelig trykk formelig fra underlivet å oppover magen om du skjønner...

Å har i det siste fått skikkelige stikk i ryggen... Blæææh..

Snakka med jordmora om dette å fikk beskjed at ja dette var heeeeelt normalt... *Sukke*

Men måtte ta forhåndsregler om de ble regelmessige å endret karakter ( Vondere )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...