Gå til innhold

Hva er greie med baby håndkle??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De babyhåndklærne er mykere og så har de sånne hetter på så babyen blir godt pakket inn, jeg syns de er veldig praktiske jeg, men man klarer fint seg med vanlig også...men praktisk med den hetta syns jeg :)

Jeg syns babyhåndkle er noe tull. Ble aldri brukt her. Ikke en eneste gang alikevel om vi hadde ett. Vi kjøpte noen svææære håndkler på jysk. Pakke inn babyen godt i stort, tykt og mykt håndkle. Mye bedre syns jeg iallfall :)

Jeg ser poenget med at det er kjekt, men jeg synes det høres veldig drastisk ut med de listene der man skal kjøpe et lass med egne håndklær til babyen... Fint å ha noen som er rimelig nye og myke, men vår baby får ikke sin egen bunke med spesialtilpassede håndklær altså...

Annonse

fikk 3 slike med hetter til førstemann i fødselsgaver, og syns de var veldig fine å bruke når han var liten, men hadde ikke giddet å invistere i slike selv da... men syns det er flotte gaver, så man kan jo eventuelt ønske i barselgave om man får spørsmål om det er noe man trenger? Heller det enn 50 bodyer i størrelse 50 ;) De ble ihvertfall mye brukt av oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...