Gå til innhold

Erfaringer med Akta Graco Cosmic Comfort S??

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Pga av kollisjon må vi skifte setene til ungene i en fart, så jeg trenger kjapt svar. Anbefaler du dette setet? Ser at det kommer greit ut i test - noen som har kommentarer til sikkerhet, komfort, brukervennlighet?? Ungene er 1 og 2 år, og jeg vil ha et sete som varer ut "bakovervendt-perioden":)

Skrevet

Og mannen lurer på: tar dette setet stor plass? Er det greit for menn på drøyt 180 cm å få plass foran? :-)

Skrevet

Har dette setet.Kjempefornøyde.Kan skrus i hvilestilling og tar ikke for mye plass.Vi har liten stasjonsvogn , så dette setet er perfekt for oss.

Setet er montert bak der jeg sitter.Er 1,68 høy.Jeg har god plass.

Skrevet

Og det er et veldig komfortabelt sete.De har lagt vekt på det:)

Skrevet

Veldig fornøyd! :)

Skrevet

Tusen takk for svar, dette virker lovende. Da blir det bytur i morgen:)

Skrevet

Det er et godt sete. Vi er veldig fornøyd.

Bruk litt tid på å montere det, stram GODT til, da står setet veldig godt.

Men jeg anbefaler virkelig å prøve det i bilen. I vår A6 ble det litt trangt foran når setet sto lengst fram og det er jo en relativt stor bil. Altså når jenta mi var 3 år og trengte best plass til bena, så sto setet mer utpå "kanten" av baksetet enn når hun var mindre. Og da stjeler det endel fra de som sitter foran. Vi klarte helt fint å leve med det altså, men jeg ville prøvd det i bilen før dere kjøper.

Skrevet

Ah, godt poeng... Vi har Skoda Octavia, den er ganske romslig men kan nok være greit å sjekke. Vurderer også Akta Graco Belogic, liker at det er et rent bakovervendt sete, kommer visst godt ut i test. Får bruke litt god tid før jeg bestemmer meg i morgen... Takk for tips og erfaringer!!

Skrevet

Jeg endte opp med Akta Graco Belogic, og er kjempefornøyd!! Dette er seter som kun skal brukes bakovervendt, og de går opp til 25 kg. Perfect! :) Liiiitt store er de, men det får gå. Ungene sitter godt i dem, og de var lette å montere. Bedre hvilestilling enn på både Besafe og Britax-setene jeg hadde fra før, så jeg er godt fornøyd med handelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...