Gå til innhold

Hadde dere valgt Simo eller Brio?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, ville valgt Simo duo på grunn av romslig bag, men ville valgt bort simo på grunn av høy vekt. Så valget ville falt på Brio happy duo med luftdekk 2010 modell eller nyere. Om man skulle valgt eldre modell, pass på at det er teleskop light understell og ikke kompaktunderstell (null fjærig). Jeg ville valgt duo fordi kombi har mindre bag enn duo.

Jeg har også hørt mye negativt om Brio, mest at det ikke er så gode trilleegenskaper som på div andre vogner. Og Simo ville jeg ikke hatt pga høy vekt... Men der svarte jeg vel at jeg ikke ville valgt noen, og det var jo ikke det det var spørsmål om...

Jeg ville valgt Simo. Knallgod kvalitetsvogn som er super i nordisk klima. Den tåler alt! Og en kan bruke den lenge. Brio er gode vogner det også. De er litt mindre og noe lettere enn Simo.

Simo har definitivt den lengste bag lengden. Kombibaggen er fktisk lengre enn baggen i Emaljunga DUO vognene.

Vi har simo kombi vogn og er veldig fornøyd med den. gleder meg til å bruke den med bag igjen. Vår sønn som snart er 2 og et halvt år sover fortsatt godt i vogna i helgene. Ja, den er tung å løfte inn og ut av bil, men ikke tung å trille siden den har luftfylte dekk.

Brio sine vogner er sikkert bra de også, men vi likte utseende og kvaliteten til simo bedre.

Da vi kjøpte simo sa de den gangen at simo er den eneste vogna som er både vann og vindtett.

Annonse

Har akkurat kjöpt vogn selv, og valget sto mellom Brio og Simo.

Kjöpte Simo, valgte den pga at den er vann og vindtett som skrevet over her + at den har den störste bagen.

Hvis du önsker deg Simo kan jeg tipse om at Babyshop har kampanje paa Simo naa, betalte kun 5999 kr og da var Simo termopose (for bruk ned til -10 grader) og en muffe inkludert. förpris ca 8500 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...