Gå til innhold

neeei...har blitt forkjølet...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var jo toppen av kransekaka..bihulene verker, er potte tett i systemet og sliter virkelig med å puste...var ikke dette jeg trengte ved siden av bekkenløsning,halsbrann,rastløsebein osv...noen som har noen gode råd? ??håper jeg blir frisk føre fødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på nøyaktig samme måte som deg. Har selv termin 18 januar... Og har hatt dette i en ukes tid eller litt mer..

fikk beskjed for noen dager siden at jeg bare måtte begynne å helle innpå med roiboos te og kle på føttene + hodet godt.. Bruke saltvannsspray i nesen, samt komme meg litt mer ut i frisk luft..

Tenkte jeg skulle følge disse rådene selv fremover.. Roiboos har visstnok en helende effekt..

Skrevet

Dessverre ingen gode råd annet enn saltvannsspray og varme drikker. Te med sitron kan virke slimløsende. Var forkjølet i 3 uker i høst og holdt på å hoste meg i hjel. Er det bakteriell infeksjon kan du jo bli satt på antibiotika men mest sannsynlig virus i disse dager.

Har også blitt forkjølet, igjen, og sliter med å puste. Svært redusert nattesøvn i den siste mnd. Som regel våknet etter 3-4 timer i sengen med smerter i bekkenet og pustproblemer. Sovet myye i gostolen i stuen. Det er jo forsåvidt et tips hvis du har en slik stol:)

Vi får vel bare holde ut den siste tiden. Selv har jeg 1,5 mnd igjen. Har premien i sikte;)

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Slapp av, sov, hold deg varm på føttene (og hodet), og ta store doser C-vitamin (og da snakker jeg om ca 1000 mg om dagen). C-vit er vannløselig, så et evt overskudd skilles ut i urinen. Kamillete er lindrende og bakteriehemmende. Hvitløk er immunstimulerende.

Ellers kan du prøve rød solhatt, men jeg vet ikke hvordan det fungerer i forhold til graviditeten, om det evt er kontraindisert.

Skrevet

Huff, så kjedelig. Jeg fikk 5 uker med bihulebetennelse og forkjølelse i november, og ble mye bedre da jeg begynte å ta stor dose med Fenumax fra helsekosten. Et urtepreparat som forebygger forkjølelse. Anbefales på det sterkeste! Jeg tar 6 stk hver dag for å forebygge nå. Også anbefaler jeg skyllekanne fra apoteket. 3 dl lunkent saltvann gjennom bihulene gjør susen. Blir utrolig "ren" av den. Gjør ikke vondt heller. God bedring!

Skrevet

er syk jeg og,.,.,... hele huset er syk, og det virker som det sitter helt fast..... ingenting som hjelper annet enn paracet :-( det er såå kjedelig.... gled det fortsatt er 5 uker til termin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...