lyd30 Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Dette var jo toppen av kransekaka..bihulene verker, er potte tett i systemet og sliter virkelig med å puste...var ikke dette jeg trengte ved siden av bekkenløsning,halsbrann,rastløsebein osv...noen som har noen gode råd? ??håper jeg blir frisk føre fødsel!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 har det på nøyaktig samme måte som deg. Har selv termin 18 januar... Og har hatt dette i en ukes tid eller litt mer.. fikk beskjed for noen dager siden at jeg bare måtte begynne å helle innpå med roiboos te og kle på føttene + hodet godt.. Bruke saltvannsspray i nesen, samt komme meg litt mer ut i frisk luft.. Tenkte jeg skulle følge disse rådene selv fremover.. Roiboos har visstnok en helende effekt..
kjersti83 Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Dessverre ingen gode råd annet enn saltvannsspray og varme drikker. Te med sitron kan virke slimløsende. Var forkjølet i 3 uker i høst og holdt på å hoste meg i hjel. Er det bakteriell infeksjon kan du jo bli satt på antibiotika men mest sannsynlig virus i disse dager. Har også blitt forkjølet, igjen, og sliter med å puste. Svært redusert nattesøvn i den siste mnd. Som regel våknet etter 3-4 timer i sengen med smerter i bekkenet og pustproblemer. Sovet myye i gostolen i stuen. Det er jo forsåvidt et tips hvis du har en slik stol:) Vi får vel bare holde ut den siste tiden. Selv har jeg 1,5 mnd igjen. Har premien i sikte;)
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Slapp av, sov, hold deg varm på føttene (og hodet), og ta store doser C-vitamin (og da snakker jeg om ca 1000 mg om dagen). C-vit er vannløselig, så et evt overskudd skilles ut i urinen. Kamillete er lindrende og bakteriehemmende. Hvitløk er immunstimulerende. Ellers kan du prøve rød solhatt, men jeg vet ikke hvordan det fungerer i forhold til graviditeten, om det evt er kontraindisert.
tina 79:) Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Huff, så kjedelig. Jeg fikk 5 uker med bihulebetennelse og forkjølelse i november, og ble mye bedre da jeg begynte å ta stor dose med Fenumax fra helsekosten. Et urtepreparat som forebygger forkjølelse. Anbefales på det sterkeste! Jeg tar 6 stk hver dag for å forebygge nå. Også anbefaler jeg skyllekanne fra apoteket. 3 dl lunkent saltvann gjennom bihulene gjør susen. Blir utrolig "ren" av den. Gjør ikke vondt heller. God bedring!
2tettebabyer Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 er syk jeg og,.,.,... hele huset er syk, og det virker som det sitter helt fast..... ingenting som hjelper annet enn paracet :-( det er såå kjedelig.... gled det fortsatt er 5 uker til termin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå