stearin Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 Nå har jeg altså bodd her i Oslo i nesten et halvt år og har enda ikke møtt noen mødre med baby! Først nå kunne helsesøster prøve å få meg på barselgruppe i januar, og da har jeg bodd her i et halvt år uten å treffe noen i samme situasjon. Tiden har gått fort, samtidig som dagene ofte blir lange.. Kjenner at dette tar på kreftene og at jeg føler meg mer og mer ensom, og i mørketida enda! Vet jeg kunne gjort noe selv i mellomtiden (babysvømming, babysang, åpen barnehage osv), men har ikke blitt å gjøre noe som helst! Og jo lengre man drøyer jo verre blir det.. Jaja, skal ikke klage, for man ligger slik man reder. Men kjenner jeg gleder meg til å snakke med mødre med babyer på samme alder som min:)
millie+2klumper Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Dumt at du ikke bor i Bergen. for jeg har det på samme måte som deg. Kjedelig..
Lykkemin Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 off så trist veldig dårlig av helsestasjonen da, trodde de satte opp grupper til alle.. Hvilken bydel bor du i? Nå er min sønn 11 uker så er litt yngre enn din baby, men vi skal på babysvømming fra januar av. Vet ikke om de har ledige plasser enda, men er du interessert kan jeg sende deg en pm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå