Gå til innhold

Kriterier til pergotime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestillt legetime for og spørre om å få pergotime, men jeg lurer på om det er "kriterier" for og få dette legemiddelet?

Jeg har ikke brukt prevangsjon på snart 1 år, å har hatt uregelmessig mens de siste 5 mnd. Slitsomt nå som jeg og min samboer ønsker å prøve og få barn.

Noe jeg burde være forberedt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg ikke, varierer nok fra sted til sted, men jeg fikk det i alle fall, etter å ha prøvd i 1,5 års tid sånn ca. Grunnen til at jeg fikk det var at de tror jeg mest sannsynlig har pcos. Har ikke hatt mensen på leeeeenge og derfor heller ingen eggløsning. Men enkel kur med provera og pergo fikset mest sannsynlig det, for nå har jeg fått pos svar på clear blue fertilitetsmonitoren i hvert fall:-)) Lykke til!!!

Skrevet

Forresten... Samboeren min MÅTTE levere inn sædprøve, før jeg fikk det... Vet ikke om det er vanlig praksis overalt, men... Dessuten tok jeg gyn kontroll og blodprøver...

Skrevet

jeg hadde time hos gyn og ble undersøkt med ultraluyd, og fikk tablettene for å se om jeg fikk el, og så fikk jeg beskjed om å "kose"da på dag 14. så tror jeg fikk de pillene til to ting jeg..selv om vi ikke hadde prøvd lenge..:)

Skrevet

jeg hadde time hos gyn og ble undersøkt med ultraluyd, og fikk tablettene for å se om jeg fikk el, og så fikk jeg beskjed om å "kose"da på dag 14. så tror jeg fikk de pillene til to ting jeg..selv om vi ikke hadde prøvd lenge..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...