Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33+5 i dag, og jeg er sikker på at jeg snart får blåmerker på siden av magen. Veslemor har i to dager ligget slik at føttene går ut til sida for navlen, og hun sparker hardere enn jeg trodde var mulig rett inn i sida under ribbeina, noe som faktisk gjør skikkelig vondt. Sympati, anyone? Det er jo veldig hyggelig med mye liv, men nå er jeg faktisk ganske sliten etter to dager med hyperaktiv mage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sympati skal du få! Da jeg gikk gravid med datteren min, hylte jeg ende ut i smerte mer enn en gang når hun fant det for godt å sparke meg. Av og til var jeg sikker på at hun skulle brekke ribbena mine! Det er jo noen gravide som opplever det... Snuppa mi snudde seg og lå med hodet ned relativt lenge. Og da kommer nødvendigvis sparkene til å treffe litt kjærere enn når nurket ligger annerledes. Denne gangen venter vi lillebror. Han ligger mye i tverrleie med ryggen ut. Så denne gangen kjenner jeg mest pressing utover og sparking inn mot ryggen og ned mot rompa. Men av og til kommer det en fot i forrykende fart over magen. Men sparkene denne gangen er ikke vonde, ikke slik som sist.

Men sympatien min får du glatt =)

Skrevet

Du har min sympati! Jeg har vonde punkter på magen, men sikkert ikke i nærheten av hvor vondt du har det da... Forøvrig kan jeg fortelle at min mor fremdeles har ribbein som "bretter" seg over hverandre, etter at mellomste søstra mi sparka henne MYE da hun var gravid med henne...

Skrevet

Det er vel litt slemt å bli glad over at andre også har hatt vondt, men det hjelper likevel litt... Vår frøken ligger også allerede med hodet langt nedi bekkenet og har sparka i samme retning i noen uker (og har vel tenkt å fortsette med det), så det er vel delvis grunnen ja.. Hun får jo ikke snudd seg nå så da blir hun liggende å hamre på de samme ømme stedene. Jeg kan ikke lene meg mot høyre for da glipper hun liksom enda lenger ut til sida og får skikkelig tak, kjennes som om hun vil ut i feil retning:S Men takk for sympati, det gjør godt! (og så er det jo ikke sååå lenge igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...