Karine med 3 søte... Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Klarer ikke finne et guttenavn som jeg føler passer sammen med de to eldste ungene? Hva kan evt. lillebroren til Runa og Olai hete???
Vipsenmamma Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Knut var et godt forslag. Frikk Erik Finn Niels Bendik
Blomstersara Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Har ikke sett hva de andre har foreslått,men begge er jo gamle navn ned røtter i norrønt, så hva med å gå for noe innenfor det til tredjemann også... Ådne Aslak Oddvin Viljar Sølve Mikkel Noen du likte?
Karine med 3 søte... Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2010 Ådne er noe vi har vært inne på som mannen og liker. Så skal ikke se bort i fra det blir Ådne om det dukker opp en gutt i de nærmeste ukene..
(Oktober) Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Rasmus, Torjus, Balder, Brage, Fredrik eller Erik.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Runa, Olai og Odin Runa, Olai og Tobias Runa, Olai og Elias Runa, Olai og Jonas Runa, Olai og Lukas Runa, Olai og Daniel Runa, Olai og Sander Runa, Olai og Niklas Runa, Olai og Vetle Runa, Olai og Brage Runa, Olai og Sondre Runa, Olai og Emrik Runa, Olai og Bendik Runa, Olai og Andreas Runa, Olai og Noah Runa, Olai og Matias Noen her du liker?
Blomstersara Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 Ådne passer kjempegodt til syns jeg! Og så er det kjempefint i tillegg! Jeg håper dere går for en Ådne om det blir en gutt! Det har til og med fire bokstaver slik som søsknene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå