Gå til innhold

Mye+mye+ingenting=snart fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørner snart! Enormt mye kynnere og enormt mye liv i magen samtidig som utfloden har sagt takk for seg og blitt borte. Tre ting som hver på sin måte er ganske ubehagelige å ha..... Peser meg gjennom dagene og spinner urolig rundt på nettene. Noe håp om at ting nærmer seg veldig? Har ikke hatt det sånn det to forrige gangene. Er i uke 39 og har født 1-2 uker før med de to andre. Vil jo egentlig over nyttår, men

vet ikke om jeg orker dette snart mer...... Sutre,sutre...... Give me strength!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Samme her! :)

Har ekstremt med kynnere (innimellom avbrutt av en stund med maserier), og masse liv i magen. Men utfloden er visst kommet for å bli, selv om den har endret karakter ganske drastisk de siste par ukene. Sover stort sett dårlig om natten, og føler meg ganske zombie på dagen. Blir vel en ond sirkel det der ;)

Er i uke 39 selv, og føler meg langt i fra fødeklar, selv om jeg faktisk er ganske nærme termindato... Håper det er den følelsen som er rett! Ønsker veldig å gå til over nyttår. Vi får fokusere på det, det er tross alt bare fem dager til! :) Uansett er det ikke lenge til vi har våre små hos oss :)

Skrevet

Samme her. Mye kynnere (Eller muligens masrier). Har hatt mye utflod generelt gjennom hele svangerskapet, men har dabbet helt av de siste par dagene, før det plutselig kom masse idag igjen.

Sist svangerskap hadde jeg få eller ingen spesielle tegn til at fødsel nærmet seg bortsett fra mer energi og skranglete bekken de siste par dagene før.

Nå har jeg hatt masse energi i et par uker snart, skranglete bekken i noen måneder og ukesvis med masse kynnere, sammentrekninger, strålinger og nedpress.

Fødte 5 dager før terminen første gang, har 3 dager igjen nå.

Så jeg tror ikke sånne tegn har noe for seg. Som regel starter fødselen ut av det blå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...