Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 jeg må ærllig inrømme at jeg ble det. Vi pleier å kjøpe gave til oss, ikke itl hverandre julaften. Men siden vi skal kjøpe gaven til oss i januar, skulle vi kjøpe en overaskelse til hverandre i år. Jeg ønsket meg en veske til 299,- og han ønsket seg ps3 spill. Han fikk det av meg og 2 små overaskelser ( et blad og en bokser fra nissen) Vel, det er ikke pengene det kommer an på. Jeg syntes bare det hadde vært kjekt med en overaskelse fra han. Det at han tar seg tid og kjøper noe til meg...... Jeg ble litt lei meg jeg da når jeg ikke fikk det...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Uff, det føles så dumt, hadde det sånn i fjor Ikke for å klage over en gave, og jeg sa aldri noe til min kjære, men jeg ble skikkelig lei meg for gaven jeg fikk til jul i fjor. Vi kjøpte en tur sammen til syden som skulle være selve presangen (hadde ikke barn da), men vi ble enige om å kjøpe noe lite utenom til hverandre. Han fikk en liten gitar figur da han samler, to skjorter til jobb og boksere + en bok han ønsket seg. Han hadde bygget meg opp mye på forhånd over den gaven han skulle gi meg, og da jeg åpnet opp en skikkelig stygg bamse han hadde laget på build a bear (og brukt 800 kr på den!!) måtte jeg skjule skuffelsen godt. Kunne aldri falt meg inn å være utakknemlig for en gave, men jeg ble skikkelig lei meg Dyr gave er ikke alltid en god gave, men tror ikke helt han tok den. Fikk du ingenting av han i det hele tatt?? I år fikk jeg kamera, sjokolade og time til massasje (vi fikk barn for fem dager siden, så massasje trenger jeg og er kjempefornøyd fordi dette er veloverveide gaver
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Vi kjøper ikke noe, så blir da heller ikke skuffet :-P
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 ja, det er kjedelig når man liksom har settet opp en forventing. Syntes det er greit at vi kjøper gave sammen. Men i år følte jeg for en liten overaskelse... Og jeg fikk den vesken jeg ønsket meg (jeg glemte kanskej å skrive det....) jeg sendte han bilde av vesken på mms og samme dagen var han ute å kjøpte den, jeg skjønte det veldig godt den dagen. er veldig glad for veksen jeg fikk, ikke mirforstå meg. Men utgangspunktet mitt itl at vi skulle kjøpe gave til hverandre var at det skulle være en overaskelse.... han er veldig dårlig i å kjøpe gave som jeg blir glad over... til 30 års dagen min fikk jeg tur til riga, alene.... jippi liksom.... jeg var sur over den lenge... og etter det er han livredd for å kjøpe noe til meg for at jeg skal bli så skuffet igjen... men hallo, hadde vært fint om han bare hadde prøvd.... det er det som sårer og skuffer litt da.... og det skjønner ikke han. og da bare lurer jeg på om min mann er unormal eller er jeg det som ønsker det?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Du fikk en tur til Riga og du syns at han er dårlig på gaver??? Du må seriøst tulle??? Du burde heller prøvd og få en venninne eller 2 med deg på denne turen.. Og du sutrer over at du KUNN fikk vesken??? Det ar jo den du ønsket deg.. Stakkars mann..Syns oppriktig synd i han!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 hehe - det ble jeg ikke! For jeg handlet den selv! (og han pakket inn og satte merkelapp på....)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 skjønner godt hva du mener; det er den mangelen på spontanitet og innsikt i hva den andre hadde satt pris på som sårer. Jeg har forstått at menn ikke tenker sånn i det hele tatt, vil jeg ha noe jeg setter pris på til jul, må det på en gaveliste, så kan han velge hva han kjøper. hun med bamsen
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Herregud da menneske. Du fikk vesken du ønsket deg. Og ifjor fikk du en tur til riga, og du var sur lenge på grunn av det. Slike som deg fortjener ikke å få gaver. Stakkars mannen din. Håper han ikke gidder å prøve på noen fler gaver til deg. Det hadde ikke jeg orket hvis jeg var han.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 Er det virkelig mulig??? Herregud, hadde min mann ordnet med en tur til Riga til meg, så hadde jeg vært overlykkelig. Da hadde han helt sikkert tenkt at min kone trenger ei helg bort, kanskje med ei venninne, til å lade opp batteriene. At han unte meg ei helg bort siden jeg er der for familien hele året ellers!! Klarer du ikke å glede deg over en Rigatur!! eller ei væske som du selv ønsket deg, så skjønner jeg ingenting! Makan til utakknemlighet!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Vi bruker å gi flere gaver. Hadde ønsket meg en rekke forskjellige ting i god tid før jul, så det burde ikke være så veldig komplisert. Fikk noe av det jeg hadde ønsket meg, men det smykket jeg ønsket meg aller mest manglet. Vet også at han ventet helt til bare to dager før julaften med å handle flere av gavene. I tillegg fikk jeg "sexy" undertøy, noe jeg aldri har vist noen som helst interesse for. Ikke så veldig innsiktsfullt, med andre ord.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 Hæh??? Du er passe utakknemlig du hi!!! Bli sur for en veske du ønska deg og en tur til riga???!! Og han som lagde en bamse.. Syns det var litt søtt jeg! Han hadde sikkert sett for seg at du syns han var såååå flink og søt som lager bamse til deg, og så likte du den ikke?? Stakkars mannen!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #12 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er singel og er ikke blitt skuffet i år:) Men jeg så min mor bli skuffet når hun fikk parfyme (igjen) av kjæresten. De har vært sammen i snart 2 år, og hun fikk parfyme ifjor. Selv hadde hun kjøpt t-skjorte, kopp og nøkkelknippe med spesielt motiv, og en dyr kniv som man ikke får mange plasser. Hun hadde virkelig jobbet med både pakkingen og planleggingen. Hun sa også til meg før julaften at hun håpet hun ikke fikk parfyme i år også på en litt spøkende måte. I tillegg var det den parfymen som har gått i reklame i det siste veldig mye, den aqua greia!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #13 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har ønsket meg ring på fingeren i flere år. Har fått sengetøy og kjevler istedet...I år fikk jeg ingenting. Ingen verdens ting. Han har vunnet tre nye telefoner på jobben siden august ( interne konkurranser ) og den ene fikk jeg låne for en måned siden. Denne koster visstnok masse penger å kjøpe, så da mente han at jeg hadde fått min julegave siden jeg har fått låne den i en måned nå ( selv om den ikke har kostet ham en krone)....Det er en smarttelefon som jeg overhodet ikke får til, og jeg har bedt om at han tar den tilbake flere ganger. Men han ber meg hele tiden om å gi den mer tid. Og nå finner han ikke igjen min gamle telefon som jeg skjønte meg veldig godt på....Så jeg sitter i saksa med denne high tech dingsen jeg ikke kan fordra, som jeg aldri hadde funnet på å kjøpe selv, eller ønske meg til jul. Og ja, jeg ble vanvittig skuffet når jeg satt på julaften og pakket opp gaver med hele familien hans, og ikke fikk noe fra ham. Flere som reagerte, og jeg visste ærlig talt ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når han sa at lånetelefonen var årets gave. Så neste år sparer jeg myyyyye penger. Og behovet for ring på fingeren har forduftet fullstendig. Dette var en skikkelig romantikkdødare...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #14 Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk meg Mac Book Pro 13" av mannen, og hvem kan vel bli skuffet da? Dog, jeg hadde blitt overlykkelig uansett hva jeg hadde fått, for det er uansett tanken som teller!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #15 Skrevet 26. desember 2010 nei, dette ble bare kjipt.... e de kjente kjefte diberne som er ute å hakker nå? eneste jeg faktisk ønsket meg, var kanskje en liten ting hvor han overasket meg. Kunne ha vært en sjokolade med i love you på el. Og vedr turen til riga, hadde vært helt toppers om han kunne spandert med en ekstra billett til seg selv. Jeg var i riga helt alene. Kjipt å sittte på hotell rommet helt alene en hel helg om kvelden. Dagene gikk til å shoppe og trakke rundt på senter og i gater. På den andre siden var det kjekt å kunne savne de hjemme, men en weekend alene til en ukjent storby på vinteren er ikke å anbefale. Hilsen HI en som liker overaskelser og liker at mannen viser at han bryr seg om MEG. Den ene dagen i året.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #16 Skrevet 26. desember 2010 Mulig jeg misforstår, men.... Du fikk den gaven du ønsket deg (veske), men er sur fordi han ikke kjøpte noe (en overraskelse) i tillegg? Dere har altså avtalt at dere skal kjøpe en liten gave til hverandre, og du er likevel ikke fornøyd når du har fått det du ønsket deg - fordi denne gaven ikke kom som en overraskelse siden vesken var noe du faktisk ønsket deg. Han burde altså ha kjøpt noe helt annet enn det du faktisk ønsket deg for å være kreativ og overraske deg? Du kjøpte det han ønsket seg (spill), og i tillegg kjøpte du et blad og en bokser som overraskelse. Personlig synes jeg ikke det å kjøpe et blad fra kiosken og en ny underbukse vitner om veldig stor kreativitet på gavefronten...... Jeg skjønner poenget med gleden over at mannen har vært spesielt kreativ og kjøpt noe du virkelig liker eller ønsker deg men som du samtidig ikke forventet å få. DET er utrolig koselig. Men når dere avtaler at dere kun skal kjøpe en liten gave og du i tillegg forklarer i så tydelige ordelag hva du ønsker deg (og dermed også hva du forventer at han gir deg), så dynes jeg det blir merkelig å være skuffet. Hadde han IKKE kjøpt vesken, hadde du sannsynligvis blitt skuffet over det også - du hadde jo så tydelig forklart han hvilken veske det var snakk om......
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #17 Skrevet 26. desember 2010 Hehe, mye rart her. 22:57 - Du fikk en del av det du ønsket deg, men ikke alt. Og i tillegg ble gavene kjøpt for tett innpå julaften? Hva i all verden er det for noe å klage på da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #19 Skrevet 26. desember 2010 Det er faktisk lov til å bli skuffet. Og jeg skjønner godt at du ble skuffa over en tur til Riga alene. Hva er koselig med å tråkke rundt der for seg selv da?? Jeg ble egentlig litt skuffa over gaven fra min samboer i år, men tror det blir bra, hvis det går etter planen. Jeg fikk en spa tur og venninnen min fikk det samme av sin samboer. Mennene våre hadde gått sammen, slik at vi får dratt sammen. Helt genial idè og en bra julepresang....hadde de bare bestilt turen og sagt at dere drar da. Men nei, det skal vi gjøre over nyttår. Hva er problemet tenker helt sikkert mange av dere...og at jeg er bortskjemt...jeje.. Problemet er at venneparet vårt de har ikke så god økonomi og ting kan fort ikke bli noe av. Vi finner ingen helg som passer for begge, har ikke råd allikavel osv. Så hvis det ikke blir noe av, så har jeg ikke fått noe annet av min samboer enn tomme løfter...og da blir jeg ganske skuffa og jeg kommer til å "tvinge" han med på spa tur istedet ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #20 Skrevet 26. desember 2010 Det er faktisk lov til å bli skuffet. Og jeg skjønner godt at du ble skuffa over en tur til Riga alene. Hva er koselig med å tråkke rundt der for seg selv da?? Jeg ble egentlig litt skuffa over gaven fra min samboer i år, men tror det blir bra, hvis det går etter planen. Jeg fikk en tur og venninnen min fikk det samme av sin samboer. Mennene våre hadde gått sammen, slik at vi får dratt sammen. Helt genial idè og en bra julepresang....hadde de bare bestilt turen og sagt at dere drar da. Men nei, det skal vi gjøre over nyttår. Hva er problemet tenker helt sikkert mange av dere...og at jeg er bortskjemt...jeje.. Problemet er at venneparet vårt de har ikke så god økonomi og ting kan fort ikke bli noe av. Vi finner ingen helg som passer for begge, har ikke råd allikavel osv. Så hvis det ikke blir noe av, så har jeg ikke fått noe annet av min samboer enn tomme løfter...og da blir jeg ganske skuffa og jeg kommer til å "tvinge" han med på tur istedet ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #21 Skrevet 26. desember 2010 hehe, kom vist to ganger den der ) trodde ikke den kom med første gang, litt treg noen ganger ) Og ja, det er spa tur ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #22 Skrevet 26. desember 2010 Hvis det er bevisst, slik at de spekulerer i at det egentlig ikke blir noe av gaven, så er det utrolig kjipt og gjerrig gjort. Har opplevd det samme selv; fikk gavekort til råflott spabehandling på et høyfjellshotell i bursdagsgave. Men det var ikke satt noen bestemt dato, og reise og opphold var ikke inkludert i gaven. Hadde planer om å dra, men nå er det gått lang tid og vi har liksom aldri fått somlet oss til å gjøre det. Gavekortet gått ut på dato, så det var den gaven, liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå