Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begynt i dag på 3 pergotime kur.. skjønner ikke hvorfor det ikke har satt seg? jeg har ikke noe sykdom har skjekket for cyster og lignende og ingen arvelige sykdommer som går på fruktbarheten vet også at jeg har EL hver mnd, men hvorfor blir jeg ikke gravid? ganske frustrerende, skjønner ikke hva som er galt med meg.. hva skal jeg gjøre etter denne gangen om det ikke skjer noe? forslag noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei selmaa :)

Nei,du kan så si. Jeg kan ikke gi deg noen fasitsvar på det du lurer på , men du bør kontakte lege igjen og kanskje se om du skal videre i utredning,mot IVF?

Men- jeg ventet selv 3,5 år på positiv test , og jeg hadde begynt utredning da jeg plutselig sitter gravid 6+0 :)

Så ofte kan det bare ta ekstra lang tid.

Jeg aner jo ikke ennå om det går bra,men jeg håper jo det,etter så lang tid :)

Den pp den satt hos oss var jeg skikkelig forkjølt,drakk bøttevis med kaffe og spiste d jeg ville.

Kan nevne at jeg gikk til akupunktør i 3 mnd,og fikk skikk på ryggen min og migrenen , som jeg slet veldig med.

Kanskje du også skulle prøve det?

Jeg er overbevist om at akupunktur virket på meg , kanskje fikk det kroppen til å slappe mer av?

Mange ubesvarte sp.mål - men sitter her med en hemmelighet i magen min,blir spennende å se om magen vokser og at det kommer ett nytt familiemedlem i august :D

Lykke til :D

Skrevet

så koselig da:) <3 skulle ønske det gikk den veien med meg å, er jo fortsatt ung og har masse tid men det er jo så typisk da man virkelig vill så får man det ikke til.. kanskje jeg skulle skjekket ut det med akupungtur, kan jo hende det hjelper? jeg er åpen for alt:)

tusen takk da uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...