mamamia Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jaaaa, Gravid står det tydeliig på testen min. Tør nesten ikke tro det! Har følt at noe har vært på gang, i alle fall den siste uken. Men har ikke turt å tro det helt. Ville ikke ta test å bli skuffet (som så mange ganger før). Har vært (er) uutholdelig trøtt, frossen, humørsyk uten like, rar smak/følelse i munnen, lite matlyst (men, puttet noe i munnen ofte allikevel - håpet at den rare smaken i munnen skulle bli borte) uggen og sting i brystene til tider. Hvis alt går bra denne gangen også blir vi foreldre for fjerde gang i august/september. Dette blir i så fall absolutt siste gangen vi skal få oppleve dette. Hadde to egg på frys etter fersk for to år siden (minstejenta på 14 mnd). Det første overlevde ikke opptining. Så dette var siste muligheten - så lykken er veldig stor her hjemme nå! Nå er det bare å håpe at dette er et liv som skal overleve og klore seg godt fast de neste 8 mnd. Blodprøve/Hcg på onsdag - spennende! Lykke til alle rugere og prøvere - håper det lykkes for alle sammen! Fortsatt god romjul!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Gratulerer så mye med nytt liv i magen! Så klart spiren din skal klore seg fast:) Er 4+6 selv og det blir 3. barnet vårt. Fortsatt god jul til deg også!
Mamma2011? Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer!!!! Vi er på første forsøk i januar - og håper vi kan glede oss over positiv test i februar Så gøy å lese suksesshistorier!!!!
Svimå Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Gratulerer så mye =) Lyktes også selv å bli gravid denne gang, 3 forsøk for å få søsken til vår lille prinsesse, og er nå i uke 8, 7+4 tror jeg det er... Er kommet litt ut av tellingen. Var på UL forrige tirsdag, 21.12, og der så vi et nyyyydelig lite hjerte som banket og banket. Utrolig når den lille reka ikke er mer enn 6,5mm.... I dag har virkelig kvalmen satt inn, så glad det er noen dager til med juleferie.... Masse lykke til videre med rugingen din =) =)
mamamia Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2010 Tuuusen takk for hyggelige gratulasjoner fra dere. Det har ikke gått helt opp for meg enda. Men koser meg veldig med tankene...
Endeligmamma<3 Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Kjenner meg igjen i det mamamia...GRATULERER til deg også♥
Meg1972 Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer så mykje! Lykke til vidare og kos deg med veksande spire i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå