Margarita -- Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Nå er der 10 dager siden jeg fødte, og har fremdeles veldig vondt, vanskelig å sitte, og det blør endel. Men sexlysten min er tilbake (vært borte i 9 måneder), og jeg vil jo gjerne begynne med litt sex igjen om ikke aaalt for lenge! Hvor lenge ventet dere? Som revnet/ble klipt, eller bare sånn generelt??
Pumba78 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 6 uker ca. Jeg ble klippet og sydd en del. Er ikke fantastisk sex akkurat, litt fordi det er litt ubehagelig der nede og litt fordi hjernen min fokuserte på at jo lenger tid jeg bruker på sex jo mindre får jeg sove... Om babyen sover i egen seng om dagen anbefaler jeg dag-sex hehe...
EgG Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Du er heldig som har lysten tilbake! Jeg er ikke der helt enda... Snuppa er snart 11 mnd! Selvfølgelig har vi hatt sex siden fødselen, men det tok ca 10uker før han slapp til igjen. Og det er jo behagelig og godt når det skjer, men lysten er nok ikke der på samme måte enda... Jeg ble klipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå