Gå til innhold

Lite symptomer -noen flere?

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som ikke har så veldig mange sympytomer. Jeg blir så nervøs.. Hadde kvalme en ukes tid, men det var det.. Jeg var på min andre UL for noen dager siden og alt så greit ut, men har liksom hatt så mange symptomer ved første graviditet. Nå er jeg litt øm i brystene og litt trett, men ellers ingen ting.. ikke tegn til mage i det hele tatt (og jeg har vært gravid før..).. hmm..noen flere evt. noen som kan gi noen beroligende ord.. Er så redd noe skal være galt!! Er forresten 11 uker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142710147-lite-symptomer-noen-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to heldige som kan nyte tilværelsen foreløpig.

Jeg er bare 5+5 og har ingen symptomer, men nå er jeg veldig kort da.

Stresser ikke med å savne de symptomene.

Jeg vet det er helt vanlig at enkelte kan gå hele svangerskapet uten symptomer, mens andre sliter skikkelig. Sist gang var jeg kvalm og trøtt, får bare håpe det lar vente på seg.

Så lenge du ikke har fått noen blødning kan du ta det helt med ro.

Magen som man får tidlig er ikke fosteret man ser, men mer oppblåsthet og fett. Vær glad du slipper det.

Du har vært på UL og der så dere at alt var i orden. Den første kritiske fasen er over for din del.

Slapp av og nyt svangerskapet.

Skjønner veldig godt at man fort kan bli nervøs og redd for at noe er galt. Men vi med lite symptomer får bare trøste oss med at vi er heldige, tross alt! :-)

Jeg er 9+5 idag og alt jeg har hatt av plager hittil er:

- ømme bryster (kommer og går litt)

- oppblåst mage og treg mage (litt plagsomt)

- enorm appetitt

Ellers hoppet jeg elegant over kvalmen og alt relatert til det. Nå er jeg såpass langt avsted at jeg tror ikke kvalmen kommer overhodet. Det er jo nå snart den liksom skal gå over. Men priser meg istedet lykkelig over det, at jeg slapp!

Ikke er jeg spesielt trøtt og slapp heller, utover det som er normalt for meg på denne årstiden. Jeg blir vanligvis litt mer dovendyr på denne tiden av året, så vanskelig å skille det ene fra det andre. He he!

Var på tidlig UL i uke 7 og da så vi et lite perfekt hjerte som banket. Utover det merker jeg altså veeeeldig lite til at jeg er gravid. Litt skummelt og litt deilig på samme tid. Det er vel sånn det skal være! :-)

Lykke til videre du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...