Gå til innhold

Sex for å starte fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg & sambo hadde sex og fikk akkuratt som rier etterpå... Var veldig vonde, hadde 3 stykker før det ga seg.

Fikk i tillegg akutt diare.

Sist hadde vi sex nesten hver dag siste ukene før fødselen og opplevde aldri noe lignende. Da fødte jeg 2 uker før termin.

Nå er jeg 36 uker, og er litt skeptisk til å ha sex igjen pga redsel for å starte fødsel nå! Men samtidig frister det, hvis dere skjønner...

Hmm, what to do ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mistenker at det var det som startet fødsel sist gang..

SÅ her får mannen kjørt seg natt til 1. januar.. og videre inn i det nye året..

Skrevet

Hehehe... Flirer så tårene renner her jeg altså ;)

Med nummer to prøvde vi vel det meste for å få fortgang i tingene siden jeg var såååå lei mot slutten men hyppig samleie, samt sterk mat å alt det der ja det medførte bare til falske rier til denna tøtta her.... Hehe..

Førdte andresnuppa ti dager før terminen men vet ikke om dette har noe med at jeg starta med bringebærbladkapsler el what..

Uansetten så skal jeg denne gangen starte med de samme kapslene når jeg nærmer meg nærmere terminen :)

Skrevet

Jeg tror det var det som hjalp oss sist. Riene startet omtrent 4 timer etter at vi hadde sex. Dette var 5 dager før termin.

Nå har vi unngått sex med vilje, bare sånn i tilfelle at det skulle funke nå også, for vi vil ikke ha lillegutt ut før etter nyttårsaften. 3 dager igjen til termin nå ;)

Skrevet

Orgasme og sæd er vel nesten de eneste to tingene som de kan med god sikkerhet si at er med på å økes sjansene for at fødsel starter..

så her er det total tørke til 2011 ja, uansett lyst;)

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

Jepp juletørka har satt inn her og, hehe ;)

Har funnet ut at jeg er heller safe than sorry, og siden jeg har veeeldig lyst til å klare meg fram til 3. januar, så satser vi på en sexfri periode fram til det. Heldigvis er mannen enig ;)

Skrevet

mentha- det er jo fint for deg som skal ha snitt. Vi andre stakkarne må jo vente 6 uker etter fødselen i tillegg;)

Skrevet

og om ikke sex setter igang fødselen, så kan sæden sette igang modningen. Så derfor kan man få masrier. Er man veldig moden så kan det kanskje starte fødsel med et poff!! ;)

Skrevet

Må ikke jeg også det da? Regnet med renselsesperioden var det samme uansett om det er KS eller vanlig jeg...

Skrevet

Vel jeg hadde ks sist og måtte vente 6 uker (eller hvertfall 4 uker og så bruke kondom) slik er det uansett etter fødsel. Lysten er ikke helt tilstede de første ukene likevel så var ikke det store problemet. Vi holdt ut i 3 uker så klarte vi ikke vente mer men jeg sluttet å blø etter ca 10 dager de fleste blør gjerne lenger....

Renselsesperioden er den samme uansett og det er pga infeksjonsfare at man skal unngå sex eller i hvertfall ha kondom.

Skrevet

OK, godt å få det bekreftet :) Jeg har egentlig bare gått ut ifra det siden det bare er utdrivingsmåten som er annerledes. Kroppen må jo fortsatt "tilbakestilles" etter KS som etter vanlig fødsel.

Skrevet

Kan ha sex når det måtte passe deg etter ks, bare husk kondom pga infeksjonsfare. Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om i utreisesamtalen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...