Gå til innhold

NEI dette skal ikke skje :(

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+3, og i morges var det litt lyserosa på papiret da jeg var på do :( Så kom det egentlig ikke mere før jeg var på do nå ikveld og presset litt, da rant det er par dråper blod.

Jeg blødde også et par ganger med jenta mi,og alt gik bra da, men klarer allikvell ikke å tenke positivt

Litt murring nederst i magen, ellers ingen smerter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142710001-nei-dette-skal-ikke-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære tussemor..

Huff,håper at det bare er uskyldig blødning,at ting likevel går bra.

Hvis ikke,så håper jeg du fatter godt mot og kommer tilbake til 1 trimester igjen raskt..

Så lenge du ikke har smerter,så kan det jo gå bra også?

Kanskje du skulle tatt å sjekka hcg med 2-3 dagers mellomrom å sjekket om du fikk doblinger? Tror det er det som er normalt?

Jeg er 5+4 idag,og det er vel ikke helt gått opp for meg enda,da. Livredd for at noe kan være galt/at det går galt/+++ ...

Men vi må fatte godt mot og se framover,enten går det bra,ellers må vi bare prøve igjen :)

Lykke til :)

Huff det høres skummelt ut. Skjønner du er engstelig.

Kanskje ta en ny test om et par dager for å sjekke at alt er i orden.

Du kan og bestille time for innvendig UL om en stund, bare for å sjekke at alt er orden. Og det kan det like godt være, siden flere blør under svangerskapet.

Lykke til. Krysser fingrene for deg og den lille.

Jeg har googlet og lest ikveld, og funnet historier, erfaringer og statistikker om blødninger, men blir desverre ikke roligere.

Men de siste timene har det ikke vært en dråpe blod, og ingen smerter å snakke om (bare vanlig stikking i magen), så jeg håper og ber om at det går bra denne gangen også :)

Blir noen nervepirrende dager :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...