enda en Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Flere sure gravide som holder på å kjede seg ihjel? Ikke bare nå i jula, men mer generelt? Jeg holder på å bli gal av kjedsomhet, mann og barn iriterer vettet av meg, og nevnte jeg at jeg er SUR?! Jeg har vært sykmeldt stort sett hele svangerskapet, og nå er jeg så å si helt immobil, pga bekkenløsning. Bruker krykker eller snegler meg rundt vaggende som et skip i havsnød. Store deler av dagen tilbringes i senga, sofaen eller i hvilestolen foran tvn. Hjelper ikke på kjedsomheten eller humøret det heller da. Åhhh, la mars og termin komme, så kan jeg i det minste synes det er spennende mtp at babyen kan komme når som helst. Nå er det bare evigheter til virker det som. Det er enda for tidlig å begynne å vaske babytøy og pakke fødebag. Det er sånne småkoselige aktiviteter som jeg har brukt minst en uke på tidligere... Jeg er på ingen måte lei av graviditeten, jeg trenger bare noe NYTT som fyller dagene mine. Jeg er lei av å sitte på nett, se på tv, få besøk, lei av å dra på besøk, for det er det eneste jeg klarer å gjøre. Strikkefutten gikk ut av meg når jula kom, så dt frister heller ikke. Juleselskaper blir for bråkete og masete for meg. Masse unger og overdose familie (jepp...lei av de også gitt...sure meg!). Tror jeg skal få mannen til å legge ungene, for så å surmule meg til nærmeste videokiosk og leie meg en film. Den som kunne sovet til februar. Minst....
de_to og den lille Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Hehe, kjenner meg litt igjen! Er nok ikke sur og har ingen bekkenplager som gjør meg immobil, men har vanvittig nedpress når jeg beveger meg og en knert i magen som har funnet ut at han er klar til å komme snart. Med nesten 7 uker igjen til termin og ønske om at han holder seg i magen til minst over nyttår og helst 3-4 uker til, har jeg derfor fått sofaresept og gjør minst mulig. Det er utrolig kjedelig siden jeg fysisk kjenner meg hundre prosent frisk og jeg helst vil være aktiv, gå tur, stå på ski, jobbe etc! Takk og pris for at det er mulig å ta opp to filmer på en gang med riks-TV nå! Ellers fikk jeg to gode bøker i julegave som snart er lest og har enda noen tykke bøker i bokhyllen som står for tur
unge2011*har født* Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 har det også sånn, er kjempelei!! har terminen 13 januar så det nærmer seg jo for all del og straks nyttår er passert så skal ALLE kjerringråd for å sette i gang prøves!! har tidligere vert svært aktiv, bor på gård og har hest osv, nå må jeg slappe av halve dagen for å holde ut alle middagsselskapa på kvelden! æsj!! Et lite tips som jeg har drevet med er å lage fotobok på fotoknudsen sin nettside! Det er kjempefint tidsfordriv
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Kjeder meg grusomt jeg også, og har vært sykemeldt i 3 mnd. Orker ikke så mye nå heller på slutten, og har kun 2 uker igjen før jeg evt blir satt igang, og jeg gleder meg til å få masse å gjøre!!! Hold ut!
lyd30 Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Hørtes kjent ut ja, vært syk mldt hele svangerskapet og med alle vondtene som har dukket opp har jeg rett og slett blitt menneske vond den siste tiden..freser til alt og alle de få gangene jeg kommer meg ut av døra..føler meg avskåret fra verden, blir stort sett å sitte hjemme pga bekkenet..men prøver ta meg selv i nakken og tenke positivt etter noen utblåsninger;) lykke til videre alle sammen og hold ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå