Gå til innhold

Hva fikk deres småtroll til jul, og hva skapte størst glede?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Jeg må helt ærlig si at jeg synes det ble altfor mange pakker til barna i år, spesielt siden min er 15 mnd og min bror sin bare er 8 mnd. Følte at vi pakket opp i en evighet både før de la seg, etter at de hadde lagt seg og neste morgen. Men heldigvis fikk vi mye nyttig også;)

Uansett, lurer litt på hva deres små fikk, og hva som var populært? Bortsett fra gavepapir, esker og gavebånd var det bøker, en dukke, pensko og akebrett som var kult her i gården. Penskoene nektet hun å ta av seg hele kvelden, og gikk rundt stolt som en hane (høne?).. mor fikk heldigvis lurt dem av da pysjen skulle på;)

I tillegg til dette fikk kun koppesett, figurer fra drømmehagen, en bamse, masse ulltøy (jippi, sier mor!) og en traktor med dyr på hengeren som sier bæ, mø osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa på 13mnd syntes en Fiffi godnattsang - dukke var finest :)

Har gått å bært på den MYE etter hun fikk den.

Pianomatta slo også godt ann :D

Skrevet

her va d et kjøkken med plastmat/kopper barnepc og keyorad på stativ me krakk og mikrofon som slo ann.gulle like veldi godt musikk og står å danser og like godt å sitte å trykke på knapper:) også prøvde vi bade anna som lage musikk og spruter vann, den va super.

Skrevet

Neste år skal jeg være enda flinkere til å spre ønskelisten til gutten min, for han fikk en haug med gaver, og jeg synes det ble alt for mye. Spesielt fordi han kun fikk ett klesplagg og resten var leker...

Han fikk bla puslespill, plastfly, duplo, akebrett, draleke, og en masse andre plastleker.

Skrevet

For det første, må jeg si meg veldig enig i at det ble MYE presanger. Er veldig takknemlig. Det er jo nesten for galt.. Selvom vi fikk en del praktisk som ny dyne, skinnpose ++, ble det mye leker. Så mye at vi valgte å legge bort noen av tingene, for å ta dem frem etter noen mnd.

Favorittene ble Hinkelpinkel bamse m/ lyd og drømmehagen bok m/ lyder og sanger i plast. Vi har en liten drømmehagen-fan i huset mao ;-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Både min og småens favoritter ble mobiltelefonen og bilnøklene. De virker helt ekte, og ENDELIG får jeg mobilen min og bilnøklene mine for meg selv!!! HURRA TANTE :-D

Også fikk han en leke-laptop og en "fasttelefon" som ble populære (men ikke hos mor, litt for mye lyd og musikk for min smak). En liten hundebamse var også kul, den bærer han på mens han sier "Vava! Vava!" og gir den kos. Jeg tror jeg var mer fascinert av den kule brannbilen enn han var selv, selv om den hadde mange morsomme knapper og heis, og den sier bæbu helt av seg selv når man kjører den over gulvet.

Bestefar og bestemor kjøpte ny vognpose, og den var helt super. Han fikk masse kult, og jeg er generelt veldig fornøyd! :-)

Skrevet

Her var det eventyrboka som jeg og pappa'n kjøpte:)

Ellers likte hun grisen hun fikk av onkel som nøffer og går bortover gulvet og en bondegård. Nå er ikke alle gavene tatt ut av pakningen enda.

Jeg og pappa'n derimot ble veldig glade for gaven hun hadde lagd til oss og det at hun fikk ulltøy :)

Skrevet

Her var det Timmie Tie barnepaken som falt i smak, gikk å ropte på Timmie nesten hele tiden. Hun minste som er 1 år og 10 mnd fikk en del klær, men også en del leker bla timmie settet.

Skrevet

Dattera mi på snart 2 fikk sånn lekebutikk med handlekurg og mat osv, og en bamsehund med bånd, trillekoffert med dukke og dukkeklær osv, klær, sølvskje, vinterdress, onepiece, lego osv. Alle lekene var veeldig stas. Spesielt butikken, bamsehunden hun kunne gå tur med rundt i stua og trillekofferten. Alt som man kan dra med seg eller trille på, legge oppi og ut av, er veeeldig stas her i gården:) Er så kjekt å se at hun syns det er såå stas med nye leker. I fjor var hun jo knapt et år så da var det ikke så mye glede i gavene hehe:)

Skrevet

Kassaapparat til jenta på 23 mnd :D Det var en sånn mikrofon på den som hun går rundt å snakker i; " Hallo? Haalloooo? Bestotor? (Bestemor) KOM Å KJØØØP!

Ellers en makka pakka figur med lyd og en timmy bamse med lyd, vinnergaver de altså :)

Skrevet

vesla på 18 mnd fikk aaalt for mye gaver etter min mening! det ble helt overfylt på rommet hennes nå og jeg må ut og kjøpe 2-3 nye lekekasser!

Men favoritten var duplo'en og spesielt de duplo-dyrene ! Hun elsker alt av dyr og disse var tydeligvis stas!

Gjest lillemamsi
Skrevet

Et skjørøverskip fra Little People, med masse lyd og lys!

Han tar helt av når han danser til musikken på skipet!

Og en helt enkel ball, tennisball.....har den med seg overalt! Kaster den på gulvet og løper etter for så å kaste den igjen!

han er 12 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...