cadence Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Vesla har den siste halvannen uke laget søte "kurrelyder" når vi prater om stort og smått, eller bare tuller og tøyser. Dere som har hørt duenes kurring skjønner hva jeg mener. Mellom de "sedvanlige" ihh,ahh, ooohh, gaaah-lydene kan hun putte inn kurringen:) Og det aller flotteste: Et stooort smil og kurrelyd (samtidig)- da smeltes en sliten mammas hjerte:)
Margarita -- Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 ÅÅå, så koselig! Min lille er bare 10 dager, men lager masse lyder og har så mange ansiktsutrykk! Spesielt når hun drømmer, da er det grimaser og smil hele tiden! Sliten ja, det er helt sikkert:) Hvor gammel er jenta di nå?
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Herlig!!!!! Min er 8 uker i morgen og lager gurglelyder og gjentar "gooooo" etter oss og sier "ajoooo" (hallo??hehe) og er til å spiiiiiise opp!! Knekker jo nesten tenna, biter sammen tenna fordi han er så nusselig Sukkkkk... Finnes ikke sliten heller jeg, så at er jo bare fryd =D
Miessi Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Ja tenk Hestestudina dem er 8 uker allerede i morn, tiden går utrolig fort Vi koser oss bare med alle slags lyder og smil hele tiden. Dette er jo bare kos og mange gledestårer har man måtte tørke bort etter stadig sjarmering av min lille gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå