Gå til innhold

Maten smaker ikke godt!

Anbefalte innlegg

Føler hele julemiddagen ble ødelagt, ribba fikk jeg ikke ned da jeg syns den smakte rart, eneste jeg fikk til og spise var grønnsaker og potet knødd i brunsaus.

Og i dag hadde vi stek som jeg vanligvis elsker, men neida, den smakte også rart. Så kun grønnsaker og potet i dag å.

I går var det kyllingen som ikke falt i smak.

Men stekt egg syns jeg er godt og det kan jeg spise flere ganger om dagen.

Noen andre som har det slik? Jeg savner mat, hehe. Ingenting frister lengre utenom speilegg og det er noe jeg vanligvis spiser av og til.

Og jeg har også blitt skikkelig kresen, hvis jeg får for meg at maten er for gammel da spiser jeg den ikke. F.eks potetsalaten som ble åpnet for to dager siden vil jeg ikke ha noe av for den er dårlig. Jeg vurderer å kjøpe ny i morgen. Samme med brød, det kan kun være 1 dag gammel.

Håper ikke dette fortsetter resten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142709737-maten-smaker-ikke-godt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir også ekstremt kresen når jeg er gravid og ingenting smaker som det skal nesten. Håplsøt og forferdelig irriterende, har rett og slett ikke lyst på mat. Men blir fort dårlig om jeg hopper over eller ikke spiser nok mat

Jeg er sånn hele svangerskapet jeg da, hvertfall tidligere. Og smaken forandrer seg fra dag til dag nesten. Så det som var godt i går trenger absolutt ikke smake spesielt godt i dag :-p

Har det helt likt! Er egentlig kjempeglad i all slags mat, men nå liker jeg kun mat med lite smak i. Av kjøtt greier jeg kun kylling, ellers blir det for mye og ekkel smak. Jeg brekker meg hvis jeg ser for mye mat samlet på en tallerk, samme med bilder av julemat...urk.

Ribbe fikk jeg helgen før julaften, kunne bare glemme å få det ned. Lukten av medisterkakene ødela mye før vi begynte å spise, hehe.

Pinnekjøtt gikk greit.

Verste er at jeg må jo spise hvis ikke blir jeg så sykt kvalm, men blir nesten alltid kvalm etter å ha spist. Gleder meg veldig til dette er over! ;)

Pinnekjøtt gitt greit for meg også, har tenkt at det kanskje er fordi det er så salt og hjelper mot kvalmen.

Håper virkelig ikke jeg skal være så kresen hele svangerskapet.

Siden jeg ikke fikk i meg 2. juledag middagen i dag så har jeg bestilt pizza fra dolly i kveld, håper den smaker godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...