Gå til innhold

Er det noen her som venter eller har pseudotvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine eldste er det 16 mnd mellom. Syns overgangen fra en til to var lekende lett :-) Men så var nummer to en veldig rolig unge som sov og spiste. Hadde masse energi husker jeg, det var en herlig tid :-D

hadde ett tungt svangerskap med nummer to da, så den tiden var ikke like artig :-p

Hittil er dette svangerskapet jævlig. Det var det ikke med første mann. Jeg fikk vite at det var tvillinger på tidlig UL. Null mistanke nei, og d kom som et sjokk. Var skeptisk til to tette i utgangspunktet...

Håper det kommer to rolige her også.. hehe

Annonse

Min første er veldig snill og rolig, har sovt fint hele veien:) er veldig spent på hvordan nr 2 blir. Blir utrolig kjekt for ungene når de er så tette, travelt blir det ja, men vi får nok igjen for det når de blir større, blir nok gode lekekamerater:)

Får håpe de slipper kollikk, stakkars små, er fælt når de har det vondt og vi ikke kan gjøre annet en å prøve og trøste, er godt de ikke husker noen ting av det.

Hvordan skal dere gjøre det med den eldste, skal han/hun i bhg?

Lurer og på om noen har tips om søskenvogn?

Han skal i barnehage er plana ja... Orker ikke 3 hjemme alene med meg.. hehe.. Jeg er også usikker på hva man skal gjøre med vogn. Minsten er jo 1 år når tvillingene kommer, så han trenger jo fortsatt vogn.. Hmm...

har søkt litt på søskenvogn (da jeg trodde det var en i magen) og det er veldig forskjellig hva folk mener re bra og ikke. Tror d viktigste er at den er lett og ikke for bred:)

Kollikk er forferdelige greier. Så synd på de små kroppene:(

Kan bli litt vel mye med 3 hjemme ja, min skal i bhg i mars så får vi bare se det litt an om vi tar han ut fra bhg eller om han bare skal fortsette å gå i bhg.

Har veldig lyst på en vogn der begge sitter mot meg, men da blir det nok enten Emmaljunga eller simo vogn, og de er nok ganske brede.

Ikke noe kjekt med kollikk nei=(

Jeg har simo nå.. Den er ganske robust. Best å kunne se bebisene ja:) Får vel dra på butikken og prøvekjøre litt... Vil jo kunne komme meg gjennom dører osv da.. :)

Hvis eldste din ikke er overaktiv så er d jo kjemt å ha ham hjemme. Sparer barenehageutgifter + få kontantstøtte:) Men hvis d bare blir slitsomt for deg så hadde jeg ville hatt barnehage:)

Får undersøke masse før vi bestemmer oss for noe vogn. Kan ikke ha den for bred heller, skal jo ha plass til den i bilen og inn dører.

Har veldig lyst å ha han hjemme, men samtidlig er det greit å ikke miste bhg plassen. Kunne tenkt meg å være hjemme i noen år no vist det går økonomisk og vist vi får til en avtale med jobben. Er jo kjekkest for oss og ungene ellers blir det veldig mye styr med å få de opp tidlig og så får vi se de 2 timer om dagen før det er leggetid igjen. Han begynner å bli mer aktiv no, men han er fortsatt veldig rolig i forhold til mangen andre unger.

Annonse

Det er 17 måneder mellom mine to første barn. De er nå 3,5 og 2 år gamle. Det var slitsomt det første året med 2 for jeg hadde ikke barnehageplass til førstemann og endte dermed opp med ett barn som ikke sov om natta og ett barn som ikke sov om dagen... Men nå er det jo fantastisk for de har jo hverandre til å leke og krangle med ;) Ja, det er slitsomt, men veldig gøy. Disse to gutta mine er helt avhengig av hverandre, og er beste venner og bitre fiender flere ganger om dagen :P

Sistemann er ventet i juli, og da er gutta litt over 4 og nesten 3 år gamle. spennende! :)

Det blir 17,5 mnd. mellom mine, vi ønsket to tette så det var veldig kjekt når det klaffet igjen=) Første har ikke vert noe problem med om natten før, så jeg håper han fortsetter sånn. Blir spennende å se hvordan det blir med nr.2=) gleder oss vertfall veldig!

Ja, håper din nummer to blir en snill sovebaby om natta. for det var det som skapte till søvntrøbbel for meg. Førstemann var så flink og sov natten igjennom, men lite på dagen, og nummer 2 tok sin søvn hovedsaklig på dagen (til tross for iherdige forsøk på å få snudd dette) og var da såååå våken om natta. Men jeg tror jeg hadde litt uflaks med akkurat det der ;) hehehhe

Lykke til, det er virkelig utrolig gøy og se hvor nære de blir hverandre. :)

Kan egentlig ikke tenke meg nr.2 blir så snill og enkel....hehe, men det er jo lov å håpe=) Er ikke noe lett å snu døgnet, men han jeg har no har hatt veldig stort søvn behov, han sov mye stort sett hele tiden, no er det ikke så mye søvn lengre, men han sover natten igjennom og det er kjempe deilig=)

Takk for det, blir en spennende tid vi går i vente=)

Jeg venter også pseudotvillinger,har en gutt på snart 7 mnd,og nestemann er ventet i juli. Så blir 13 mnd mellom de. Ser for meg en hektisk tid og forbereder meg på det verste men håper på det beste:)

Hvor i landet er dere jenter fra? selv er jeg fra vestfold...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...