Gå til innhold

Baby 2 mndr- trenger råd ol natteamming og søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jenta bare har tatt juleferie, men...

De siste nettene har hun sovet fra 22/23-tida til 5!! Deilig for meg, men er det bra for produksjonen og babyen? Bør jeg egentlig enten vekke henne eller sette en alarm og pumpe eller går det greit? Jeg har aldri hatt mer enn hun spiser men har ikke måttet gi tillegg på lenge.

Takker for råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og håper alle har/ har hatt en fin jul!

Skrevet

Min gutt sov i fra 10 til 6 når jeg ammet han da han var 5 uker bare. Alt gikk godt og jeg mistet ikke melka og han la på seg mer enn nok. Bare det at jeg våknet opp med max melkespreng ellers ikke noe annet =)

Skrevet

Vesla mi sovner for kvelden en eller annen gang mellom 2030 og 2130, men våkner alltid rundt 01-02 tiden på natta for litt mat, og igjen ved 06-07tiden. Som regel står vi ikke opp da, men ligger i senga og koser oss til 9-10 tiden:)

Det hender seg at hun sover hele natten gjennom også, eneste som skjer er at det er melkespreng (og det så inn i....:S )

Skrevet

skjedde dette bare plutselig pumba at babyen din sover lengre om natta?

Gleder meg til det skjer her i huset :)

Skrevet

Ja skjedde plutselig nå i jula. Ikke sikkert det varer da. Er som om hun plutseli dropper et nattmåltid.

Har til gjenjeld slutta å sove om dagen om hun ikke får ligge på noen på magen...

Er bare litt bekymra for melkeproduksjonen, da jeg noen ganger ikke har hatt nok om kvelden. Men ser jo ut som det har gått greit for andre da. Håper du og får oppleve en hel natts søvn snart!

Skrevet

Tror ikke du skla bekymre deg over at produksjonen går ned.

Bare nyt de ekstra timene med søvn. :)

Her har vi også en og annen natt hvor hun plutselig sover 5 timer i strekk og har aldri vært noe problem med at det har blitt for lite melk.

Og jeg har fra dag en nesten,pumpet meg,frosset ned også har pappaen tatt et nattmåltid i ny og ne,og da har det lett gått optill 8 timer mellom to måltid fra pupp-og har heller ikke påvirket produksjonen sånn at det har blitt for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...