Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 26. desember 2010 #1 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei alle sammen, sitter her og er 4+6 (dersom jeg har forstått det riktig, betyr dette 4 uker og 6 dager på vei?) og gleder meg veldig over situasjonen! Har tatt to CB-digitaltester, den ene viste 1-2 uker, og den andre 2-3 uker - så dette går iallefall i riktig retning Jeg og samboer har 4pp bak oss som ikke bar frem, har aldri testet positivt etter disse, men mener ganske bestemt at den ene endte i en SA en uke etter at jeg skulle hatt mens. Men som sagt, ingen positive tester. "Problemet" mitt nå, er at samboer ikke tør å glede seg, eller tro at det er virkelig, i fare for at vi skal bli skuffet.. Jeg skjønner han igrunn, men jeg føler på meg at dette går bra (kan ikke forklare hvorfor) og jeg hadde virkelig trengt han i denne perioden! Han sier jeg må akseptere at han reagerer på den måten han gjør, og at han respekterer måten jeg reagerer på.. men hvordan skal jeg få han til å skjønne, at jeg virkelig trenger at han er støttende, positiv og engasjert i denne første fasen? Noen som har vært borti samme situasjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142709271-mannfolk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2010 #2 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei Jeg må si jeg kjenner meg veldig igjen her i d du sier , jeg er 5+4 idag og vi fant det ut for 2 dager siden. Æ var veldig ivrig og fortalte det med en gang,men han sier han ikke helt tror på det før det er gått litt lengre tid... Er jo skeptisk jeg også,tenker jo at det kan gå galt osv :/ Men håper å inn til tidlig UL da vi har ventet i 3,5 år på disse postive testene... Krysser fingrene for at samboer snart innser det,og støtter meg:) Er ikke noe problemer ennå,bare veldig trøtt + oppblåst Hehe Satser virkelig på at alt går greit og at i slutten av august det kommer en liten baby til oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142709271-mannfolk/#findComment-142709355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 26. desember 2010 Gratulerer med positiv test! Å gratulerer med liten spire i magen Så spennende!! Det er klart man er skeptisk, det er jeg også - MEN i de fleste tilfeller går det jo bra! Bedre å glede seg over det fantastiske som har skjedd, enn å ikke skulle kunne glede seg over det! Skuffelsen blir like stor dersom det går galt, det vil ikke forrandre seg.. Jeg kjente det i brystene fra før jeg ventet mens, å dette har vedvart. Kjempevondt, men gjør ingenting når man vet hvorfor! Ellers er jeg trøtt og sulten, har også litt problemer med svimmelhet, men dette løser seg med mat og drikke Jeg har ikke fått time før 10.mars - syns dette er litt sent, da jeg har en historikk med nyrebekkenbetendelser o.l. så ringer nok fastlegen igjen over nyttår for å få tidligere time. Har lyst å ha første undersøkelsei uke 8, da det er min første graviditet Er bra vi har BIM sånn at vi får glede oss på hverandres vegner!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142709271-mannfolk/#findComment-142709373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2010 #4 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja,det var lenge til,jeg skal prøve selv å få time i uke 8-9... Er så spent å,vil si det til mange,men bare sagt det til samboer,og 2 venninner,pluss lillesøster Men skal nok vente en god stund til å fortelle andre,før jeg er helt sikker og ting er mer safe Hadde jo vært bra å venta til uke 14-15 kanskje... men spørs om jeg greier det. Å tida går så seint Gratulerer til deg også,det er jo ekstra moro ved vår første graviditet Det bare må gå bra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142709271-mannfolk/#findComment-142709384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå