Gå til innhold

Føler meg stor allerede og er bare 22 uker på vei

Anbefalte innlegg

Er ca. 22 uker på vei og synes allerede at jeg begynner å bli rimelig stor. Flere som har kommentert det også og fleipet med om jeg venter tvillinger. Vi har vært på ultralyd og det er altså bare en der inne. Håper ikke jeg vokser like mye i tiden fremover, for da kommer jeg til å bli diger som en ballong. Flere her som opplever at de har vokst veldig mye allerede?

Fortsetter under...

Er oxo 22 uker på vei, dvs 22+4.

Føler meg kjempestor til tider, selv om d bare er en med meg oxo.

Men ligger innenfor "normal"målene på s-f-målene hos jordmor.

Men enkelte dager føler eg meg større enn andre.

Men str på magen jo oxo an på hvordan ungen ligger, hvor mye fostervann du har, vekt, antall tidligere barn, osv osv

Tror ikke du skal bekymre deg noe særlig, for d er individuelt hvilken mage man får.

Har forresten lagt på meg ca 8-9 kg...

Forrige gang ble d 22 kg tilsammen

Jeg kjenner meg så igjen i det du sier. Magen min gar også blitt veldig stor enda jeg bare er 20 uker på vei. Jeg har to barn fra før og med forrigemann så jeg ut som en elefant. Håper det ikke blir sånn nå. Adrian ble også født ti dager over tiden og veide derfor 4180 gram og var 56 lang. Ganske stor gutt. Lykke til. Nå er du over halvveis. Det går nok bra. Ikke sikkert du legger på deg så mye den siste tiden. Stor klem fra meg.

Hei! :-)

Jeg er 23+2 og er også myye større denne gangen enn dei forrige 4 gangene...unntatt første gangen da jeg gikk med eldstejenta da ble jeg også veldig fort stor!

Jeg venter nr. 6 og det er nok første graviditeten og nå den siste jeg så absolutt har vært størst! ;-)

Selv om jeg faktisk bare har lagt på meg ca 2 kilo fra vanlig startvekt på 58 kg. så er magen mye større denne gangen, så er spent på om det fortsetter slik! ;-)

Hos meg var det eldstejenta som har vært størst av alle babyene jeg har fått hun var 3960 g og 53 cm mens gutta har vært mellom 3230 g og 3710 g. ved fødselen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...