lamamma Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 er det noen som har erfaring med puppstreikende babyer? Min 4 mnd gutt er så slitsom om dagen, jeg hörer at han er sulten men vegrer at ta puppen, han skal bare ha pupp hvis han er så sliten at han sovner på puppen. Veldig kranglete, vender seg vekk og er urolig. Han vakner på natten og för önsket han pupp da, men nå vil han bare skravle og vare våken, ikke spise. Jeg har tvunget han at ta puppen noen ganger på dagen og da "kapitulerer" han ettervärt og suger, men jeg önsker ikke å forsterke uroen med tvangsmating. Han er ellers helt normal i vekt og lengde. noen som har råd??
Daydreamer 81 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Hei. Eneste jeg kan gjøre er og fortelle hvordan det var hos meg. Lillegutt hadde puppestreik rundt den alderen, og det vedvarte ei lita mnd tror jeg. Tror han fikk det i forbindelse med matsmaking. (at puppen ikke var like spennende) Men jeg ga ikke opp..tilbød puppen til han som vanlig og slet oss gjennom det. Det gikk over, og alt er nå som normalt. Jeg vet flere som GA OPP under denne situasjonen og jeg synes IKKE det er verdt det. lykke til lamamma, det går seg til skal du se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå