♥Tullerusk♥ Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 eller er det to helt forskjellige ting??? Har vel hatt det siden i går, ikke hele tiden, men litt inni mellom... Tenkte ikke så mye på det der og da, men har hatt murring/sliten i ryggen siden jeg våknet i dag... Men er så usikker...Synes det ligner på de første riene jeg fikk etter at jeg ble strippet når jeg gikk med gutten vår men igjen så tenker jeg at det kan bare være bekkenet mitt som gir symptomer... Så da lurer jeg... Er det det samme?? Å være sliten i ryggen,= murring??? Tenkte å hvile litt til, og se om det blir bedre og at det er pga ligge stillingen at jeg er sliten, før jeg ringer føden eventuelt og hører med de der... men vil gjerne høre deres erfaringer rundt dette??
LittleBee Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Hører ikke til her, men svarer likevel Da jeg var gravid ble jeg veldig sliten i ryggen på slutten. Det var så ille at jeg nesten ikke klarte å gå og hver gank jeg gikk en liten tur begynte det å gjøre skikkelig vondt. Jeg trodde flere ganger at det kanskje var rier, men det var det ikke. Hadde nesten konstante kynnere, så det var ikke så godt å vite. Riene mine var veldig lik bekkensmertene, bare mye mer intens. Det gjorde vondt i bekkenet og korsryggen, ikke i hele ryggområdet, pluss at riene kom i regelmessige tak og magen ble helt steinhard. Men om du er usikker skader det ikke å ta en telefon til føden. Lykke til med fødsel og alt
Magneta <3 mamma <3 Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 hei, jeg og kjenner at jeg blir fort sliten i korsryggen, har 2 uker igjen til termin.. Var ikke sånn før og tror det er fordi at jeg begynner å bli ganske tung nå. Akkuratt som at jeg har behov for å rette meg mer i ryggen/ støtte ryggen når jeg går. Det er litt ubehagelig, kjennes som at alt er veldig spent baki der.. men tror ikke det er rier nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå