Camelot Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Hadde i grunnen håpet på det, har termin 3. januar. Men tror nok det er rier på gang, 7-10 min mellomrom i over en time nå!! Er andregangs og kommer plutselig på hvor vonde riene var sist nå som jeg får kjenne litt på dem, men satser på at gutten er ute før i morgen!
mor til en stor og liten Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Får heie på deg, når det først skjer! Og du vet du overlever - uansett hvor vondt det er! Stå på, så har du lillegutt i armene dine snart:D Lykke til og håper du får en flott fødselsopplevelse og koselig tid på barsel;)
2tettebabyer Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 de kommer når de er klar for det tydeligvis :-) lykke til med fødsel... uff, jeg gruer meg til å kjenne igjen smerten, for akkurat nå klarer jeg ikke huske koss det var, men når riene setter i gang så vil jeg helt sikkert kjenne dem igjen... håper at fødselen går unna i en fei nå når den først er i gang :-)
Camelot Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2010 Hehe, du vil helt sikkert kjenne igjen riesmertene, men denne gangen vet jeg at det skal være sånn og at man faktisk overlever dem!
2tettebabyer Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 hehe, ja, synes jeg husker at jeg ropte noe som "JEG DØR" sist, men jeg sitter her den dag i dag med ny baby i magen så....... :-) håper natta har vært grei og at du er på sykehuset nå med baby i armene :-) eller kanskje har du pressrier i dette sekund?? :-) ser fram til fødselshistorie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå