Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Har kjent liv i dag, men svært lite i forhold til det som er vanlig kost. Er 30 fullgåtte uker. Jobbet noe sinnssykt for å kjenne liv nå i sted, da hadde det vært helt stille i et par timer. Kjente noen få "slag" etter et stort glass kald brus og 2 ispinner....Nå en halvtime etter kjenner jeg såvidt noe, men absolutt ikke nok til å roe meg... Ringe føden...?
yeah:) Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Ring og si du er bekymret. Er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite
tigergutt<3 Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 akkurat dette har jeg også fundert mye på de siste dagene. Jeg kjenner heldigvis liv hver dag og flere ganger for dag også. Men siden lille julaften og frem til i går var det veldig veldig lite liv, og det som var var veldig annerledes og svakt i forhold til normalen. Jeg er i dag -2 dager og i dag er det full fart i magen igjen. Synes det er veldig vanskelig med når det er for lite liv... Vi har litt over en times tur til føden og jeg vil ikke være hysteriske og kjøre frem og tilbake for ingen ting nå i juledagene. Vil gjerne nyte disse siste "fri" dagene med mine to andre barn:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Det er bare å ringe føden, de er som regel veldig greie på det der, og jeg regner med du får en undersøkelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå