Gå til innhold

Fortelle den store nyheten på Facebook...

Anbefalte innlegg

Vi tok sjansen og annonserte det på Facebook på lillejulaften, da jeg var akkurat 9 uker på vei. Folk ble helt over seg av begeistring og glade!

En håndfull av de visste det likevel fra før, etter å ha fått nyheten ansikt til ansikt.

Men nå har jeg bare 40 venner på Facebook, som alle ER gode venner (eller familie), så de får alle vite det hvis det går galt avsted også. Vi føler vi er kommet så langt og at ting virker så greit at herifra deler vi "alt" med venner og familie. Uansett sluttresultat. (Tror det har litt med at vi ble så fort gravide også og tenker at vi fikser det fort igjen, hvis det går skeis denne gangen.)

Men alle må jo føle på det der selv. Hva som føles mest riktig for en selv og hvor åpne/personlige man vil være og ikke minst med hvem.

Fortsetter under...

Jeg tenker at når og hvordan blir opp til hver og en. Selv kommer det nok ut der etter hvert, men ikke ennå. Hvordan jeg vil annonsere det vet jeg ikke ennå, men kanskje som små gåter? Vet ikke...

Innom fra 3. trimester. Jeg syns det var viktig at nære/ganske nære venner og familie fikk vite det personlig fra oss. De var også veldig flinke med å ikke si det videre. Deretter var det veldig hyggelig å kunne fortelle om det på FB - mest fordi det ble veldig rart å skulle "ikke si noe" når det var det man gikk og tenke mest på. Skrev til sist noe om at vi hadde ryddet i det som skulle bli barnerom. Det var etter 4 måneder.

Annonse

Jeg har tenkt litt på det, men ikke publisert noe på facebook enda, må jo nesten fortelle det til foreldrene mine først hehe :)

På julaften var jeg 10 uker på vei, og var veldig fristet til å skrive noe sånt som "God jul alle sammen! I dag har vel mange ribba i ovnen eller pinnekjøtt på damping, her har vi en bolle i ovnen som kommer ut i Juli"

Skrev det ikke da siden vi vil holde det hemmelig litt til.

Så jeg vet ikke hva vi skal skrive enda.

Kommer nok til å skrive det på facebook etter 12 uker ja, men vet enda ikke hvordan jeg kommer til å formulere det.

Kunne ikke dy oss, så vi fortalte familien nyheten på julaften, for en respons! Den toppet alle julegavene, for å si det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...