olebrum30_05&09&13 Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 her tok lillegutt vaksinen den 14 desember og fikk full feber og slapphet den 17 desember og har siden da vært trett HELE tiden, sur, grinete, mammadalt (tilogmed pappaen er ikke god nok når jeg er i nærheten), vil nesten ikke spise og jeg kjenner det sliter litt på når han er sånn.. kan det vært en reaksjon på vaksinen siden han ble sånn etterpå? han er generelt en glad gutt.. Han er ikke så sutren og slik når pappaen er alene med han, men fortsatt trett og liten matlyst.. håper på svar
Rødhette <309+<312 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Vet ikke bhva som er vanlig, men her ble mini skikkelig sutrete i tre fire dager av vaksinen, hylte hver natt i noen minutter i fire dager og var generelt utilpass, men det gikk over :-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Feber etter 7 dager. Veldig sutrete og enda mer mammadalt. Ikke matlyst. (iallefall ikke middag) Tror det var vaksinen..
Juli-babypåvei Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Her fikk tassen vaksine 8. desember og feber en uke senere. Nesten 40 i feber i tre dager, ingen matlyst og ekstremt sutrete. Det blir bedre og bedre for hver dag, men det har tatt tid å komme seg etter den vaksina tror jeg. Han sover heldigvis bedre om nettene nå. Det blir nok bedre etterhvert, høres ihvertfall ut som vi har hatt en ganske lik situasjon etter vaksinen.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2010 så bra at dt ikke bare er min.. men en hel uke? håper det blir bedre snart.. frister ikke å sende han i bhg når han er slik. han er jo ikke oppegående egentlig.. får satse på at det går over snart..
Tante Gustava Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Det er vanlig at reaksjonen kommer en ukes tid etter mmr vaksinen. Lillebror var sutrete og mistilpass, og ekstrem mammadalt. Begynte 5 dager etter vaksina, så fikk han feber etter et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå