Gå til innhold

**1 trimester-bli kjent :) **

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Eg er 22 og sambo 29. Har en sønn på 2 år fra før og har termin med nestemann 4-5. august. Hadde en SA i oktober etter 3 pp og vart gravid igjenn med første EL i november. Forventa ikkje at det skulle gå så fort, men er sjølvsagt kjempe glad for det!:) Har vert på UL og sett at hjertet slår og fikk beskjed om at det er 99% sjangs for at det vil gå bra dinna gangen :) så kryssa fingrane for det! :)

Er forresten fra Florø, men bur i Førde :) (sogn og fjordane)

Hei!

Jeg er 25 og min kjære mann fyller 29 denne uka :-)

Vi ble gift og vips ble jeg visst gravid. Så ikke planlagt i d hele tatt, men veldig koselig julegave.

Er usikker på hvor langt jeg er på vei. Jeg fikk siste mens 11. nov, men allerede 2 uker etterpå så begynte jeg å få noen blødninger ( og det var ikke festeblødninger for det er umulig :-)). Jeg forventet mensen for 2,5 uke siden, men kom ikke og bare negative tester. Først når jeg var 14 dager på overtid, da ble det positiv test. Så har på følelsen at de småblødningene jeg hadde kanskje var en ny mensen som kom 14 dager for tidlig. Hva tror dere?

Så jeg er mellom 4 og 6 uker en plass. Og termin sikkert i slutten av august en gang.

Har ingen fra før.

Bor i USA.

Et spørsmål til dere, bruker dere folat/folic acid i de 3 første månedene?

GRATULERE TIL ALLE :-)

Annonse

Dreamer85: Gratulerer til deg også!

Merker at jeg er veldig usikker på disse blødningene - hva som kan være hva! Men siden du først testet positivt 2 uker etter forventet mens, og du hadde en blødning ca 4 uker før du testet positiver er det jo naturlig å tenke som du anslår selv, den lille blødningen var en mens... Du vil jo få et svar etterhvert, når du får termindato hos lege. :) Og ja, tar folat!

Er 28 år og mannen min er 27.

Vi er gravide for første gang, og ble det på 6. pp

Kommer fra Hedmark, bosatt i Oslo.

Mulline

Hei :-) kan ikke forestille meg alle oppturer og nedturer dere sikkert har vært igjenom på turen hit..så jo bare på meg selv på den korte tiden. Gratulerer så mye!! :-D

Samboer har hatt lyst på smått i ett år, og endelig nå passet det bra med skole og jobb, samt at vi har vært en stund i lag nå. Jeg er 25 og han 26år. Vi fikk klaff på 1pp. :-) Bor i Nord-Norge og har ingen barn fra før. Vi håper alt går bra og er kjempe spente!! Ble spådd at jeg skulle bli gravid denne måneden, så gjenstår det å se om resten stemmer hehe Jeg får i såfall en jente :-P

Vil også gratulere innleder av tråden,

hei hei er vel gamlast her eg da,3 år med 5 barn fra før men minsta på 3,dem andre e 16,18,19,23,nu er jeg kanskje gravid ,men testa negativt 27 des men fortsatt ingne mens og densku jeg hatt 20-21,jeg har mista 2 gan før i 05og 06 va det utafor livmor,jeg er litt overvektig og har slitt med pco m.m så kan va at eg produserer lite hcg nu skal vente å se før eg tar ny test!håper! andre her i samme situasjon og med barn med flere fedre?vil gjerne bli kjent!bor i sør trøndelag!hilsen ISAMOR!

Jeg er 41.

Absolutt ikke planlagt svangerskap så vi brukte ingen pp.

Jeg er rundt 10 uker på vei og har termin i slutten av juli, men regner med å bli satt i gang 3 uker før tiden som sist.

Jeg har tre barn fra før.

Annonse

Jeg er også 31 med en yngre mann (han er 27 :-)). Vi sluttet å bruke prevensjon i august 09, og jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser (opp til 5 mnd!). Jeg var derfor henvist spesialist for å starte utredning. I midten av nov hadde jeg plutselig positiv test og fikk se fosteret hos spesialisten i stedet :-) Har fått termin 24. juli.

Er gift og bor i Oslo. Dette blir nr 1!

Gratulerer til alle gravide i tråden! :)

Jeg er 35 år, hadde en MA i midten av oktober (i uke 11, men fosteret var bare kommet 7 uker på vei), og ble gravid igjen nå på første forsøk etter første mens. Håper den sitter nå! :)

Vi har en gutt på halvannet år fra tidligere, og bor i Oslo.

Hvor gamle er dere?

jeg er 22 år og samboeren 26 =) Vært sammen 7 år.

Hvor mange pp brukte dere?

Vi brukte 35 pp, 1 pp unna 3 år! Klaffa med pergotime. Er ca 10 uker nå

Barn fra før? Ingen fra før.

Kommer fra? :) Nord Trøndelag.

hei:-)

Jeg er 30 år

Ble litt overrasket gravid, med p-piller så det var vel ikke helt planlagt, men koselig fordet:-)

Jeg har 3 nydelige barn fra før:-) Jenta 10, gutt 7 og gutt 4

Nordland

Blir spennende å få en fjerde baby:-) Spennende å se hvordan ungene blir å delta nå som de er så store:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...