Gå til innhold

Dere som er 21 uker å oppåver.. Kjenner dere babyen vær dag???

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent babyen vær dag fram til nå, men nå er den så stille. spiste mase sukker i går å drakk tilåme julebrus,men ingen svar tilbake. Har morkaken på fremveggen så er ikke alltid like lett å kjenne,men har kjent masse fram til i går.

Flere som har noen stille dager uten at d er noe galt??

Fortsetter under...

Kjenner babyen hver time, og har også morkaken fremme:) Og vil jeg ha kontakt når det er stille så prater jeg litt, setter meg ned og dytter litt på magen. Da vokner h*n fort.

Har kjent mye liv hver dag siden uke 19, er nå i uke 25.

Hvis babyen er mer stille enn vanlig, har værtfall jeg fått beskjed om å ringe legen min. Hva med å ringe legevakta eller noe? Bare for å få avklart at alt er som det skal, så slipper du å bekymre deg:)

Jeg er 22+3 og kjenner liv hver dag, har også morkaken foran. I går var det full fest i magen, sikkert pga alt sukkeret :-P Men jeg har hatt en dag hvor det har vært roligere men har kjent spark og sånn for det, bare ikke like ofte :)

Jeg har kjent den lilles aktivitet hver dag de siste ukene og det tar seg mer og mer opp. Det er selvsagt noen dager hvor hun er litt roligere enn andre dager og jeg kjenner godt når hun sover eller er våken for hun har liksom sine faste tider :) Er 24 uker i dag.

Annonse

Hei!

Jeg er uke 21 + 3 dager i dag. Har også morkake på fremre vegg.

Har egentlig ikke kjent noen tydelige spark enda, men kjenner at hun rører på seg og dytter på livmorveggen. Kjenner at det romsterer. I den siste uka har jeg ikke kjent noe..vært veldig rart. Har alltid ligget om kvelden med hånda på magen og kjent etter hva som skjer der inne. Men siden uke 20 ble det helt stille.

Nå i går, på juleaften, ble det plutselig liv igjen. Ingen tydelige spark, men helt klart noen som turner rundt.

Kan nesten ikke vente til det merkes på utsiden:-D

jeg hadde også en dag eller to i uke 22 hvor jeg ikke kjente noe... men etter at jeg slappet av og roet meg ned kjente jeg liv igjen... tror nok hun var aktiv de dagene og men sikkert mest når jeg var oppe og gikk og da registrerer man det ikke.. men det er ikke før etter uke 24 at man bør og skal kjenne liv hver eneste dag... pust rolig og legg deg ned og slapp av så skal du nok se at han/hun gir fra seg et tegn:)

Tusen takk for fine svar :):) var masse rørelse i går på den lille så no er jeg litt roligere:) slappet bare av i går for klarte nesten ikke gå å da kjente jeg masse:)

ha en fin jul videre alle sammen:) kos dere masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...