Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 ja..kjøpte en pakke for¨å prøve,syns de virker bra, hva er normalprisen på de?
Indigo 08-10-13 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Hei:) Jeg er kjempefornøyd med Landlord-bleiene. Bruker de både til lillegutt på 3 1/2 mnd, og til storebror på 2 år. Går minimalt med penger til bleier for tiden, enda bleieforbruket er enormt! Tror normalprisen var kr. 27, 90 før prisen ble dumpet!
LilleBanan blir storebror Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Helt ok bleier. Men jeg liker de ikke på jenta mi på 6 mnd. De er tykke og stive til de som er så små synes jeg da. Nå som bleieprisene er så lav så får man jo ei pakke Libero til 12 kr på kiwi så da kjøper jeg heller de. Men til 4.90 pr pk så gkør jo absolutt Landlord bleiene jobben men som sagt virker de ikke like behagelige for barnet.
mamma og my Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 har begynt m dem, og det er nesten skuffende liten forskjell på de og liberobleiene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Jeg synes de er helt greie, men synes coop-bleiene er enda bedre og min favoritt blant billigbleiene.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Nå har jeg prøvd de i ett døgn, og må si jeg er Veldig fornøyd, eneste bleia som ikke lukter sånn gammalmannpiss når junior har tissa i de,og så syns jeg de virka veldig mye tørrere etter han hadde tissa i de enn libero og pampers sine!
Indigo 08-10-13 Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Så bra! Har hamstra Landlord i store mengder:) Bleier er smak og behag, passer til noen unger men ikke til andre igjen.. Selv er jeg ikke fornøyd med Coop sine. Storebror på to år blir sår av de, i tillegg at de lekker på han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå