Gå til innhold

Flere over termin?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er jeg i dag 2 dager over termin..

lurer på når han bestemmer seg for og forlate magen og hvordan det skjer! så spennende og tenke på at nå kan det skje når som helst, dag natt. og at det ikke er lenge til han kommer uansett om han bestemmer seg for og komme selv eller om jeg må bli igangsatt! herlighet.. tiden flyr!

Fler over termin datoen her inne? eller som er kjempe nært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oooh yess.. 8 dager over termin her... Må virkerlig si at jeg lurer på når den har tenkt å finne veien ut å ikke minst størrelsen på den når den finner ut at utsiden også kan være spennende..

Skrevet

hehe.. ja her er det bare og smøre seg med tolmodighet.. storebror ble igangsatt 12 dager på overtid og var 4800! så hååper lillebror kommer snart og er litt mindre..

Skrevet

- 3 her.. 2 cm åpning, og slimproppen gikk igår / delvis idag , men ikke vondt en eneste plass.. utrolig lange dager !!

Skrevet

Er da 11 dager på overtid!!! Lei er vel bare forbokstaven.... Men kom meg heldigvis over julaften uten fødsel da. Igangsetting i morgen...

Skrevet

-9 dager her:-/ Men er glad jeg slapp sykehuset juleaften:-) Men nå er det max fem dager til jeg får treffe hun i magen som ikke vil ut:-)

Skrevet

Jeg er 8 dager over. Hvis hun ikke kommer av seg selv blir jeg satt igang på tirsdag den 28.

Noen som har hørt at det er vondere når man blir satt igang? Jeg har hørt flere si det, da det ikke skjer naturlig/av seg selv..

Skrevet

ja, jeg ble igangsatt første gang og det var en slitsom og laaaang fødsel som endte i ks.. ble tilbudt og få bli lagt inn for igangsettelse onsdag som kommer.. men takket så langt nei, for og gi han ett par ekstra dager om han ikke er kommet, for jeg har ett STOORT ønske om at det skjer av seg selv, for det var en tøff fødsel forrige gang!

Skrevet

5 dager over termin i dag! Bare blåbær ifht forrige gang, da jeg ble igangsatt 13 dager over og fødte 16 dager over ;) Vi har en tradisjon (eller gener) for å gå langt over termin i familien, så var forberedt på det. Har nå til og med slutta å kjenne etter på hver eneste lille magevondt - igangsetting skjer uansett på nyttårsaften! fint med nyttårsbarn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...