hero778 Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Siden lillejulaften har jeg hatt veldig vondt i den ENE siden a magen (Høyre), nederst. det er ET punkt som er vondt og er ekstremt ømt og vondt. kjenner det hele tiden og kommer i høyder hvor det gjør mye mer vondt enn andre ganger. Skal sies at jeg gjennom svangerskapet har vært plaget mye med dra/strekk smerter i magen/lårene pga alt som vokser og utvider seg. Er 28+5 <3 I går gikk jeg opp til føden etter jeg hadde tatt en tlf fordi jeg kjente dette mye sterkere og annerldes vondt enn jeg har hatt i svangerskapet generelt. Først mistenket de blindtarmen, men pga blodprøver, feber og crp var normalt kunne dette mest sannsynlig utelukkes. de tok ul og lå med monitor for å sjekke at det ikke var noen "farlige" sammentrekninger. alt dette var i skjønneste orden. Men sitter enda igjen her med denne vonde verken i magen Noen som har vært borti lignende og kan si noe?? Det er akkurat som en klump/stein inni magen på den høyre siden som jeg kjenner er øm gjør vondt hele tiden. Og bedre blir det ikke når lille jenta i magen sparker mot det.. :-p Setter utrolig pris på innlegg
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Du kan ikke ha urinveisinfeksjon da?
hero778 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2010 Urinene er heelt fin, så ingen tegn til uvi nej
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Da er mitt siste forslag cyste på eggstokken. Jeg hadde det før og da gjorde det vondt å stå helt oppreist og ømt når jeg klemte inn på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå