Gå til innhold

Hjelp meg med mine magevondter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden lillejulaften har jeg hatt veldig vondt i den ENE siden a magen (Høyre), nederst. det er ET punkt som er vondt og er ekstremt ømt og vondt. kjenner det hele tiden og kommer i høyder hvor det gjør mye mer vondt enn andre ganger.

Skal sies at jeg gjennom svangerskapet har vært plaget mye med dra/strekk smerter i magen/lårene pga alt som vokser og utvider seg. Er 28+5 <3

I går gikk jeg opp til føden etter jeg hadde tatt en tlf fordi jeg kjente dette mye sterkere og annerldes vondt enn jeg har hatt i svangerskapet generelt.

Først mistenket de blindtarmen, men pga blodprøver, feber og crp var normalt kunne dette mest sannsynlig utelukkes. de tok ul og lå med monitor for å sjekke at det ikke var noen "farlige" sammentrekninger. alt dette var i skjønneste orden.

Men sitter enda igjen her med denne vonde verken i magen :( Noen som har vært borti lignende og kan si noe??

Det er akkurat som en klump/stein inni magen på den høyre siden som jeg kjenner er øm gjør vondt hele tiden. Og bedre blir det ikke når lille jenta i magen sparker mot det.. :-p

Setter utrolig pris på innlegg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha urinveisinfeksjon da?

Skrevet

Urinene er heelt fin, så ingen tegn til uvi nej

Skrevet

Da er mitt siste forslag cyste på eggstokken.

Jeg hadde det før og da gjorde det vondt å stå helt oppreist og ømt når jeg klemte inn på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...