Gå til innhold

Blir helt stresset av disse symtomene som kommer og går....

Anbefalte innlegg

Er 5+3 og føler dagene går så utrolig sakte, vil bare at jeg skal være 3 måneder snart, så kan jeg slippe å uroe meg så innmari. Og det hjelper ikke når jeg har to - tre dager i strekk som jeg har skikkelig murringer i magen og ganske ømme bryster, for så neste dag er alt dette borte. I dag er en slik dag, har ingen antydning til ømme bryster og kjenner ingen murring i magen. Betyr dette at det har sluttet å gro nedi der....? Blir gal.... Vet jo at det er bare å ha tålmodighet, men det er jammen ikke lett..

Andre som har det slik?

Fortsetter under...

slik var det hos meg også, sluttet å kjenne noe ca 5+1. helt til dag 6+0 kom kvalmen. men så lenge jeg spiser ofte så går det bra. (får som regel ikke mer enn en halv brødskive om gangen men)

Har ikke spydd enda, BANK I BORDET. ;-) ellers er det bare brystene som er litt ømme.

men det går vel helt sikkert greit! Lykke til hvertfall!! :D GOD JUL!

Jeg skal ogå være 5+3dag,og har ikke kjent noe som helst.

Kjenner bare mikrosmå symptomer - murringer,litt ømme bryst,oppblåst. Ikke mer... :/

Ganske ny i dette,blir vår første om alt går bra,så vi får jo se :)

Gratulerer til dere 2,er så glad for å være inne på 1 trimester nå altså :D

Hei Lollipop,

Det err HELT NORMALT å kjenne at symptomene kommer og går, endrer seg hele tiden. Det er ingen ting som er helt statisk og pågår hele tiden i et svangerskap. Akkurat det kan du ta helt med ro.

Jeg har tre barn og tror kanskje jeg venter nr. 4. (Skal ta test i morgen. Håper den er positiv og kan pakkes pent inn og overrekkes pappa'en som en litt forsinket, men stooooor julegave i år). De tre svagerskapene tidligere har alle forløpt helt forskjellig. En hadde jeg lite symptomer/plager, en hadde jeg mye og en hadde jeg midt i mellom, opp og ned. Flotte jenter alle tre i dag!

Lykke til og prøv å slappe av og kose deg med både dagene med og uten symptomer. Det går helst bra!

Sånn er det her å, idag har jeg ikke hatt et eneste symptom på graviditet, mens igår da var jeg superkvalm, hadde veldig vondt i brystene.

Noen dager har jeg murringer og plutselig ingenting, jeg å blir veldig usikker av disse symtomene som kommer å går men det er vist veldig normalt har jeg skjønt.

Jeg er 4+6 idag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...