chicka_85. Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 noen dager er mini veldig aktiv, for å så få en dag eller to med lite liv, blir så bekymret da.. prøver alt fra å spise noe søtt, drikke isvann osv.. men ingen reaksjon, før senere. Er dette normalt ? kan jo hende mini ligger å sparker mot ryggen de dagene. Har nylig vært hos jordmor, så alt skal være i orden.. kanskje det er en trøtting jeg har i magen? føler at jeg blir stressa med å skal telle spark og følge med alle bevegelsene. Har morkaken på framsiden, vet ikke om det har noe å si i uke 28?
theamortil3 Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Er også i uke 28. kjenner spark flere ganger i timen. Reagerer med en gang på søtt med MYE spark. Tror du skulle vært på føden på ul å få sjekka alt..
morradi87 Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 jeg er gravid for 2. gang nå og kjenner spark nesten hele tiden. Har sagt til samboer at jeg blir ikke overasket om hun har ADHD:D hehe. men med førstemann kjente jeg svært lite liv. så tror det er veldig forskjellig altså. tror også det har litt og si at morkaka ligger foran. men lykke til:)
blå og rosa+lillebror Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Dette er helt normalt har selv vært på føden pga at jeg kjente lite liv et par dager, men knerta lå sånn at hun sparka mot ryggen min. Jordmor sa også at det er normalt at disse små har en rolig dag innimellom. Det at morkaken ligger foran er og en god grunn til at man ikke kjenner alle spark så godt. Hvis det vedvarer skal du selvfølgelig bare ta kontakt med fødested eller legen din. Er ikke noe gøy å være bekymra. Kan og nevne at jordmor sa til meg at det er vanlig at det går noen timer, opptil en dag hvor man kjenner lite liv, men skulle det gå lengre tid hvor babyen ikke kvikner til, så er det noe de ikke liker. Som regelen sier, du skal ikke legge deg til å sove en kveld, hvis du ikke har kjent liv den dagen. Håper babyen din våkner til og beroliger deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå